Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126146 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #330 Gepost op: 23 december 2020, 17:36:31
En hoe wil je er achter komen of je in behandeling bent of niet? Lees overal op het internet andere dingen hierover😂

Omdat ik  vorige week gebeld heb. En toen gaven ze aan dat hij nog niet eens in behandeling genomen was?


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #331 Gepost op: 23 december 2020, 17:50:51
Hmm, ik zou nogmaals bellen dan en hopen dat je een andere medewerker krijgt want mijn ervaringen met het algemene nummer is dat het per medewerker verschilt aan wat ze je (willen en mogen) vertellen.

Vandaar mijn vraag of iemand een antwoord heeft over wanneer de termijn ingaat, overal op het internet staat namelijk wat anders haha.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #332 Gepost op: 23 december 2020, 17:57:34
Daar krijg je volgens mij geen bericht over. Na het opsturen van je documenten zal het doorgestuurd worden naar afdeling screening. Als je daarna niks meer hoort dan zullen ze hem in behandeling nemen. Bij mij duurde dat wel eventjes. Omdat ik zat met mijn opzegtermijn heb ik mijn recruiter gebeld, die kon mij precies vertellen of hij al was opgestart of niet. Maar ga uit van 6-8 weken na het opsturen van je documenten. Ze zei ook dat ze voor Amsterdam het liefst iedereen voor het eind van het jaar hebben gescreend en aangesteld. Anders wordt één maand opzegtermijn bij velen een probleem.

@Fiep91, heb je geen 06 nummer van je recruiter?
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #333 Gepost op: 23 december 2020, 18:01:24
Daar krijg je volgens mij geen bericht over. Na het opsturen van je documenten zal het doorgestuurd worden naar afdeling screening. Als je daarna niks meer hoort dan zullen ze hem in behandeling nemen. Bij mij duurde dat wel eventjes. Omdat ik zat met mijn opzegtermijn heb ik mijn recruiter gebeld, die kon mij precies vertellen of hij al was opgestart of niet. Maar ga uit van 6-8 weken na het opsturen van je documenten. Ze zei ook dat ze voor Amsterdam het liefst iedereen voor het eind van het jaar hebben gescreend en aangesteld. Anders wordt één maand opzegtermijn bij velen een probleem.

@Fiep91, heb je geen 06 nummer van je recruiter?

Recruiter ook gebeld en deze gaf aan dat het waarschijnlijk pas januari zou worden.
Ik ga er ook niet meer vanuit dat het dit jaar gaat gebeuren. Kerst is al in aantocht en daarna is het snel nieuwjaar.

Aan de ene kant maakt het ook allemaal niet zoveel uit. Ze hebben het waarschijnlijk hardstikke druk. En ik begin pas week 17. Geduld is een schone zaak  :-X


Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #334 Gepost op: 23 december 2020, 19:09:03
Ah je start pas week 17, Ik dacht week 5. Ja dan klopt het wel! Gewoon afwachten
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #335 Gepost op: 23 december 2020, 19:34:43
Wanneer had jij al je formulieren opgestuurd? Ik wacht inmiddels al 6 weken op het gesprek:)

Ik heb voor mijn medische keuring 13 november van alles opgestuurd. Volgens mij 2a 3 weken weer van alles op gestuurd. Denk circa 5 weken nu gewacht. Heb ondertussen met mijn recruiter gebeld die kunnen je meestal meer zeggen.


RMoolenaar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #336 Gepost op: 26 december 2020, 15:01:10
Ja ik heb inmiddels gehoord waar ik ook mijn basisteam heb, maar ik denk dat het verschillend is kwa eenheid. Welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Screening gesprek bedoel je? Eindgesprek is alweer een tijdje weggehaald uit het traject. Mits je dat bedoeld krijg je pas later de uitslag. Bij mij duurde het 2 dagen ongeveer. In het gesprek komen zaken
aan de orde als persoonlijke gegevens, familie(relaties), verleden, opleidings- en arbeidsverleden, diploma’s, reisgedrag, contacten, lidmaatschappen en uw financiële situatie. Zo nodig licht de onderzoeker de relevantie van de vragen toe. De onderzoeker heeft naast hetgesprek met u ook gesprekken met één of meer referenten. Een referent is iemand uit uw omgeving die een goed beeld kan geven.

Zijn er trouwens al mede-aspiranten die al iets hebben gehoord van hun praktijk locatie of iets dergelijks?


RMoolenaar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #337 Gepost op: 26 december 2020, 15:07:55
Morgen eindgesprek, iemand ervaring hiermee? Viel het mee of tegen. Krijg je erna meteen de uitslag of moet je hier op wachten?

Ik heb er ongeveer een week op moeten wachten en het gesprek duurde heel lang. Het ging ook over van alles en was een leuk en prima gesprek.


Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #338 Gepost op: 26 december 2020, 16:01:46
Ja ik heb inmiddels gehoord waar ik ook mijn basisteam heb, maar ik denk dat het verschillend is kwa eenheid. Welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Ah, via de mail ook? Ik in Amsterdam!
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


RMoolenaar

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #339 Gepost op: 26 december 2020, 16:36:42
Ah, via de mail ook? Ik in Amsterdam!

Ja! Aha oke, ja ik in Den Haag. Geen idee hoe snel ze in A’dam zijn