GRIP 2 Beatrix ziekenhuis op slot ivm Corona COVID-19 besmetting - Gorinchem 01-03-2020

Auteur Topic: GRIP 2 Beatrix ziekenhuis op slot ivm Corona COVID-19 besmetting - Gorinchem 01-03-2020  (gelezen 15049 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.



Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!








RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Wat ik mij werkelijk afvraag waarom er een GRIP wordt gegeven. Ik begrijp de maatschappelijke impact, maar volgens mij heeft een fatsoenlijk ziekenhuis een BCP waarin dit soort scenario's zijn meegenomen.
Wat gaat een brandweerofficier in een COPI van deze situatie vinden?

Voordat ik iedereen over mij heen krijg. Ik probeer processen helder te krijgen. Het is namelijk primair een probleem van het ziekenhuis en nu lijkt (ik zie het ook in andere situaties) het net alsof de veiligheidsregio "gewone" bedrijfsvoeringsproblemen mag oplossen.

Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Eigenlijk voldoet de Corona crisis ook al wel aan de criteria voor een grip4....


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Eigenlijk voldoet de Corona crisis ook al wel aan de criteria voor een grip4....
Als er over het hele land verspreid nog aanzienlijk meer gevallen bijkomen denk ik zelfs aan GRIP Rijk...


71-Peter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 794
Als er over het hele land verspreid nog aanzienlijk meer gevallen bijkomen denk ik zelfs aan GRIP Rijk...
Want?


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Want?
Precies, dan is elke jaarlijkse griepepidemie een GRIP Rijk en een Noro minimaal GRIP 2...
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.