HAP chauffeur overstap naar AMBU hulp

Auteur Topic: HAP chauffeur overstap naar AMBU hulp  (gelezen 8266 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Elias7

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Gepost op: 11 maart 2020, 17:35:32
Momenteel werk ik als HAP chauffeur maar merk dat ik meer zou willen en kunnen doen voor de patient daarom graag de overstap wil maken naar de AMBU mijn vraag aan jullie is hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik heb rijbewijs C al... Wat kan ik het beste vermelden in mijn sollicitatiebrief?
Ik wil het gewoon niet verprutsen, ik wil de beste indruk maken die er is zeg maar. Zodat ik een goede kans maak. Bedankt voor de hulp




Elias7

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2020, 07:46:53
Heeft er niemand tips voor mij?


apoo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 132
  • AVP
Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2020, 09:43:33
Voordat je solliciteert kun je misschien vragen of je een dagje mee mag lopen? Dat is voor zowel jou als de organisatie een goede manier om elkaar te leren kennen.

In je brief gewoon jezelf zijn. Laten zien wie jij bent als persoon en hoe jij denkt dat je binnen het team en de organisatie past. Dat je al HAP chauffeur bent is misschien een pre, maar zodra er nog 3 solliciteren met dezelfde ervaring moet jouw sollicitatie er toch uitspringen.

Uit je CV blijkt wel of je de juiste kwalificaties hebt, dus wees in je brief origineel, kort en bondig. Persoonlijk verlies ik altijd interesse bij die standaard verhalen over kwaliteiten en sterke karaktereigenschappen. Vertel bijvoorbeeld waarom je zo graag de overstap wil maken en wat je nu dus blijkbaar mist in je werk.

Dan nog een laatste tip die wat concreter is: stel altijd voor om in een gesprek jezelf verder toe te lichten.