Corona virus COVID-19 aanvullende zorg capaciteit, noodhospitalen etc.

Auteur Topic: Corona virus COVID-19 aanvullende zorg capaciteit, noodhospitalen etc.  (gelezen 72685 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #103 Gepost op: 23 oktober 2020, 16:46:52

Citaat
Politiemotoren begeleiden Ambulance Touringcar met COVID-patiënten van Rotterdam naar Maastricht•23 okt. 2020


Citaat
Ambubus met 6 coronapatiënten komt onder politiebegeleiding aan bij het MUMC+ in Maastricht•23 okt. 2020


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #104 Gepost op: 23 oktober 2020, 17:00:54
https://www.ijsselmondenieuws.nl/ambubus-maasstad-ziekenhuis-maastricht/
Citaat
22 OKTOBER 2020
Met ambubus van Maasstad ziekenhuis naar Maastricht

De ambubus inmiddels aangekomen bij het Maastricht UMC+
Een ambubus brengt zes patiënten van het Maasstad ziekenhuis naar Maastricht zodat er meer ruimte is op de verpleegafdeling in Rotterdam. In Maastricht worden de patiënten opgenomen in het academisch ziekenhuis.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #105 Gepost op: 24 oktober 2020, 14:39:29

Achter de colonne rijd een Mercedes Vito met blauwe pit op het dak, ook op andere filmpjes gezien. ziet er wat vreemd uit, want rijd achter de laatste motor rijder.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #106 Gepost op: 24 oktober 2020, 15:21:40
Achter de colonne rijd een Mercedes Vito met blauwe pit op het dak, ook op andere filmpjes gezien. ziet er wat vreemd uit, want rijd achter de laatste motor rijder.
Is voor een filmploeg die bezig is met een docu over de LE Infra/Team Motorondersteuning met John v/d Heuvel begreep ik. Reden op sommige momenten ook voor de stoet uit voor opnames.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #107 Gepost op: 24 oktober 2020, 15:32:27
Is voor een filmploeg die bezig is met een docu over de LE Infra/Team Motorondersteuning met John v/d Heuvel begreep ik. Reden op sommige momenten ook voor de stoet uit voor opnames.
tsjah dat had ik er niet van gemaakt   e050 dank voor de aanvulling  ;)


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #108 Gepost op: 25 oktober 2020, 10:09:06
In een van de filmpjes heb ik ook een bordje bij de achterruit gezien waarop staat "POLITIE - AFSTAND - HOUDEN".

Ik wist trouwens niet dat dat voor een programma was, maar heb idd ook een keer een camera gezien bij de bijrijder.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #109 Gepost op: 25 oktober 2020, 19:08:14
In een van de filmpjes heb ik ook een bordje bij de achterruit gezien waarop staat "POLITIE - AFSTAND - HOUDEN".

Ik wist trouwens niet dat dat voor een programma was, maar heb idd ook een keer een camera gezien bij de bijrijder.
Laat ik daar nou net een filmpje van vinden. het een en ander wat beter in beeld  998765

Citaat
Politie begeleidt ambulancebus met 6 coronapatiënten van Rotterdam naar Maastricht! •22 okt. 2020