Twitter berichten niet embedded zichtbaar in Firefox?

Auteur Topic: Twitter berichten niet embedded zichtbaar in Firefox?  (gelezen 1664 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Waarom staat er bij de twitterberichten geen tijdstip? Zeker in dit geval zou dat heel informatief zijn.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2020, 15:21:33
Waarom staat er bij de twitterberichten geen tijdstip? Zeker in dit geval zou dat heel informatief zijn.

In alle tweets staat overal wel de datum/tijd wanneer de tweet verzonden is (achter het hartje, bovenstaande tweet is dus van 3:16 PM - May 12, 2020)
Of bedoel je daadwerkelijk de timestamp van de toegevoegde foto's en video's?
Samen sterk in de hulpverlening!

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2020, 16:24:26
In alle tweets staat overal wel de datum/tijd wanneer de tweet verzonden is (achter het hartje, bovenstaande tweet is dus van 3:16 PM - May 12, 2020)
Of bedoel je daadwerkelijk de timestamp van de toegevoegde foto's en video's?
Welk hartje? of moet ik per tweet gaan klikken en wachten tot de tweet te voorschijn komt? Lijkt mij dat als je een lijst tweets publiceert dat ik in dan op die lijst het tijdstip kan zien. Ergo, de forumsoftware kan dat toch laten zien?

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2020, 17:48:07
Welk hartje? of moet ik per tweet gaan klikken en wachten tot de tweet te voorschijn komt? Lijkt mij dat als je een lijst tweets publiceert dat ik in dan op die lijst het tijdstip kan zien. Ergo, de forumsoftware kan dat toch laten zien?
Misschien dat dit misschien aan de door jou gebruikte software en/of instellingen ligt?
Ik zie (in google chrome) alle tweets volledig embedded weergeven in de topics, incl. foto's, video's en datum/tijd etc!

Samen sterk in de hulpverlening!

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2020, 20:33:08
Misschien dat dit misschien aan de door jou gebruikte software en/of instellingen ligt?
Ik zie (in google chrome) alle tweets volledig embedded weergeven in de topics, incl. foto's, video's en datum/tijd etc!
Ik heb Firefox en zie dit:

In Edge zie ik wat jij laat zien.  Maar waarom Firefox dit niet laat zien snap ik even niet.

P.S.: Kan iemand dit even afsplitsen?