Selectieprocedure en corona

Auteur Topic: Selectieprocedure en corona  (gelezen 2882 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest20700

  • Gast
Gepost op: 15 mei 2020, 15:39:21
Zoals velen misschien al hadden gelezen in de andere topics heb ik het hele selectieprocedure doorlopen en zou ik in week 33 gaan starten met de politiekundige opleiding in Apeldoorn voor de eenheid Den Haag. Afijn week 33 is geheel komen te vervallen en ik heb het geluk gehad dat ik ben doorgeschoven naar week 45 (verkorte) versie. So far so good!

Ik vroeg me af of er meer kandidaten al klaar zijn met het traject en in afwachting zijn van hun startmoment of dat er kandidaten nu niet verder kunnen met het traject i.v.m. corona. Lijkt mij wel leuk om af en toe een update te geven om elkaar te motiveren en/of te adviseren in zijn of haar traject. Ik zie week 45 heel eerlijk gezegd ook nog wel somber in aangezien de academies nu met grote achterstanden opgescheept zitten en (voorlopig) niet open zijn.

Zijn hier nog meer kandidaten voor de politiekundige opleiding week 45 of andere startmomenten en/of opleidingsniveau? Wat is nu de status van jullie traject etc?

Fijn weekend in ieder geval




LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2020, 18:42:53
Zoals velen misschien al hadden gelezen in de andere topics heb ik het hele selectieprocedure doorlopen en zou ik in week 33 gaan starten met de politiekundige opleiding in Apeldoorn voor de eenheid Den Haag. Afijn week 33 is geheel komen te vervallen en ik heb het geluk gehad dat ik ben doorgeschoven naar week 45 (verkorte) versie. So far so good!

Ik vroeg me af of er meer kandidaten al klaar zijn met het traject en in afwachting zijn van hun startmoment of dat er kandidaten nu niet verder kunnen met het traject i.v.m. corona. Lijkt mij wel leuk om af en toe een update te geven om elkaar te motiveren en/of te adviseren in zijn of haar traject. Ik zie week 45 heel eerlijk gezegd ook nog wel somber in aangezien de academies nu met grote achterstanden opgescheept zitten en (voorlopig) niet open zijn.

Zijn hier nog meer kandidaten voor de politiekundige opleiding week 45 of andere startmomenten en/of opleidingsniveau? Wat is nu de status van jullie traject etc?

Fijn weekend in ieder geval

Geen politiekundige opleiding, maar gesolliciteerd voor eenheid Amsterdam als agent. Half maart telefonisch het intake gehad en daarna moeten wachten op hoe verder te gaan. Ondanks er nu een nieuwe manier van selectie is, alles op afstand, heb ik nog steeds niks gehoord. Wel al gebeld, maar ik moest nog even afwachten, zodoende wacht ik dus maar af. Wat redelijk lastig is aangezien ik niet kan wachten om te starten en dus graag de selectie procedure voort zou willen zetten.


guest20700

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2020, 09:26:18
Ik las op Instagram dat er op 1 juni weer vacatures open gesteld worden. Zal dus ook betekenen, denk ik, dat de selectieprocedures weer opgepakt gaan worden. Had al gelezen dat er ook alweer medisch gekeurd kan worden!!


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #3 Gepost op: 22 mei 2020, 23:36:56
Hier ook in afwachting. Intake in januari, voor de hele corona crisis, al gehad.
Ik zou in April eigenlijk deel A en B moeten doen maar alles is opgeschoven en veel onduidelijkheid helaas.
Aspirant eenheid Limburg april '21