Politie zoekt eigenaren van gestolen zwaailichten

Auteur Topic: Politie zoekt eigenaren van gestolen zwaailichten  (gelezen 2991 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Gepost op: 5 december 2005, 17:44:50
Ik ben een nieuw topic begonnen want ik verwacht wel wat reacties.... zo niet kan een MOD het dan naar "uit de media" verplaatsen?

Ok, zeg maar op, welk forumlid is het? ;D

Uitgegeven: 5 december 2005 16:59
NIEUWKOOP - De politie is op zoek naar de eigenaren van 38 gestolen zwaailichten (37 oranje en een blauwe). Agenten troffen de lampen zaterdagmiddag aan in een schuur van een woning aan de Koekkoekstraat in Nieuwkoop. "Ze zijn waarschijnlijk van hulpverlenings- en gemeentevoertuigen afgedraaid", aldus een woordvoerder maandag.

De zaak kwam aan het rollen toen een 79-jarige man uit Nieuwkoop ontdekte dat een zwaailicht van een van zijn vrachtauto's was verdwenen. Hij vermoedde dat een 15-jarige plaatsgenoot de lamp had gestolen.

De man bezocht de tiener en vond in de schuur zijn eigendom. "De tiener weigerde echter het ding terug te geven, waarop de man naar het politiebureau is gegaan." Agenten hebben vervolgens veertig zwaailampen bij de jongen in beslag genomen. Twee exemplaren konden aan de man uit Nieuwkoop worden teruggegeven. "Van de overige 38 worden de eigenaren nog gezocht."

(c) ANP




Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #1 Gepost op: 5 december 2005, 18:40:35
Toch jammer dat we nu die kalender niet meer hebben, kon er alvast een selectie gemaakt worden  ;D ;D ;D

Willen alle mensen binnen een straal van 20 km van Nieuwkoop opstaan?  8)


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 5 december 2005, 18:45:01
Is dat niet in de buurt van waar Joris woont?  ;D


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #3 Gepost op: 5 december 2005, 21:30:59
Is dat niet in de buurt van waar Joris woont?  ;D
Ssssst!  ;D Moet je m'n handel weer verstoren?!  :P
343, never forget.


Rooie

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 6 december 2005, 20:08:44
Dat heeft de politie roch al gedan :P