Covid-19 Demonstraties / Ongeregeldheden / Rellen / Viruswaanzin / Viruswaarheid

Auteur Topic: Covid-19 Demonstraties / Ongeregeldheden / Rellen / Viruswaanzin / Viruswaarheid  (gelezen 157591 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #70 Gepost op: 23 september 2020, 10:34:16
Ik heb het gevoel dat dat niet de meest intelligente "pareltjes van de samenleving" zijn.....
Idd, maar helaas wel de "pareltjes" met miljoenen volgers die alles aannemen en geloven wat hun "helden/voorbeelden" zeggen  :( .
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #71 Gepost op: 23 september 2020, 15:51:34
Ze komen er vandaag ook alweer op terug. (Tenminste sommige)


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,295
Reactie #72 Gepost op: 23 september 2020, 15:54:49
En nu weet ik ineens ook weer waar ik die naam Engel van ken die dat Viruswaanzin/-waarheid heeft opgetuigd: zoek maar eens op camping Fort Oranje in Rijsbergen...


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #73 Gepost op: 24 september 2020, 08:08:38
Citaat
‘Doodsbedreigingen bij woonzorgcentrum in Goirle na oproep actiegroep Viruswaarheid’
Bij woonzorgcentrum Guldenakker in Goirle zijn doodsbedreigingen binnengekomen aan het adres van medewerkers. Ook kreeg personeel scheldpartijen over zich heen. Dat gebeurde na een oproep van Willem Engel van de actiegroep Viruswaarheid, zo meldt het Brabants Dagblad.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3264399/doodsbedreigingen-bij-woonzorgcentrum-in-goirle-na-oproep-actiegroep-viruswaarheid

Is dat soort opruiing niet gewoon strafbaar?

En nu weet ik ineens ook weer waar ik die naam Engel van ken die dat Viruswaanzin/-waarheid heeft opgetuigd: zoek maar eens op camping Fort Oranje in Rijsbergen...
Klopt, Willem Engel is de zoon van de voormalig eigenaar van camping Fort Oranje.


71-Peter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 794
Reactie #74 Gepost op: 25 september 2020, 08:55:42

Is dat soort opruiing niet gewoon strafbaar?
Klopt, Willem Engel is de zoon van de voormalig eigenaar van camping Fort Oranje.
Meneertje Engel doet inderdaad aan opruiing, anderzijds krijgt hij totaal niets voor elkaar. Zelfs de BNers die zich aanvankelijk achter zijn actie schaarde "ikdoenietmeermee" hebben als een haas hun keutel ingetrokken. Famke Louise mag inmiddels de financiële gevolgen van haar domme meelopen ondervinden. En ondertussen stevend nederland weer af op stevige wellicht landelijke maatregelen. En als ik dan beelden zie van WillemII suporters die hutje mutje brallend op een plein zie. Dan kan beter heel Nederland maar weer op slot




ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #76 Gepost op: 25 september 2020, 14:07:46
Ik vind het wel zorgwekkend dat centrale leiding wat lijkt te ontbreken nu.
De ene burgemeester (Aboutaleb, Rotterdam) pleit voor landelijke maatregelen, terwijl de andere burgemeesters (Schuiling, Groningen) juist lijkt te kiezen voor plaatselijke maatregelen.
Voor beide is ook wat te zeggen. Als je naar de situatie in Groningen kijkt dan gaat het in de stad zelf erg hard, vooral onder studenten. Terwijl in de kleine plaatsjes met een paar honderd inwoners het een stuk beter gaat.
Om daar dan ook het ene kroegje waar misschien 20 man uit het dorp komt op een avond ook te moeten sluiten omdat de studenten in de stad zich niet kunnen gedragen... Dat is ook weer wat.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #77 Gepost op: 25 september 2020, 20:38:44
Ik denk dat je in deze situatie geen enkel goed besluit kunt nemen, alles is gebaseerd op 'voorspellingen' en 'aannames'. Bovendien kleven er aan alle beslissingen voor en nadelen.
Landelijk beleid creëert duidelijkheid en voorkom je wellicht een hoop ellende, terwijl lokale maatregelen ook weer voordelen hebben voor o.a. de economie en de sociale (on)rust. Waarom zou Roermond op slot moeten als daar geen besmettingen zijn, maar het in Amsterdam uit de hand loopt?

Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!