Covid-19 Demonstraties / Ongeregeldheden / Rellen / Viruswaanzin / Viruswaarheid

Auteur Topic: Covid-19 Demonstraties / Ongeregeldheden / Rellen / Viruswaanzin / Viruswaarheid  (gelezen 157526 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.



Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #91 Gepost op: 16 januari 2021, 16:22:05
Samen sterk in de hulpverlening!












Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #99 Gepost op: 18 januari 2021, 17:07:26
Het grootste geweld door betogers vond plaats in georganiseerd verband, als ik zo de beelden bekijk. Groepen in het donker geklede over het algemeen jonge mannen met veel gezicht/hoofdbedekkingen. Die gingen het felst tegen de ME tekeer, achtervolgden ook de ruiters als die weer naar de uitgangspositie galoppeerden etc. Hooligans?

De 'gewone wappies' vormden qua aantal wel de grote meerderheid en er waren ook wel individuen die geweld gebruikten. Zo zag ik iemand die een ME'er onderuit trapte bij een waterkanon. En dan dat mannetje met dat gebaar van langs z'n hals strijken.

Maar de grote meerderheid daar was niet gewelddadig. Alleen, demonstratie was al dagen verboden en voordat de ME daadwerkelijk optrad, was tot vervelens aan toe opgeroepen dat de mensen zich moesten verwijderen, want anders....
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)