GRIP 1 Grote brand (restaurant en winkel) Rijnkade - Alphen aan den Rijn 27-06-2020

Auteur Topic: GRIP 1 Grote brand (restaurant en winkel) Rijnkade - Alphen aan den Rijn 27-06-2020  (gelezen 4917 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Met grote inzet en met een beetje hulp van brandwerende scheidingen de brand beperkt tot de bovenste verdiepingen van slechts twee panden.


71-Peter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 794
Als ik ggogle-maps er zo bij pak was er direct rond het pand erg weinig ruimte, of zie ik dat verkeerd?


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Klopt, links en rechts bebouwing. Voor de Rijnkade met terrassen en achterzijde bebouwing grenzend aan een smalle winkelstraat.

Als ik ggogle-maps er zo bij pak was er direct rond het pand erg weinig ruimte, of zie ik dat verkeerd?


71-Peter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 794
Klopt, links en rechts bebouwing. Voor de Rijnkade met terrassen en achterzijde bebouwing grenzend aan een smalle winkelstraat.
Tja, dan is de schade inderdaad beperkt gebleven tot 2x bovenste verdiepingen. Dit soort branden kunnen ook zomaar heel anders uitpakken. Ik kan me een brand in Amersfoort herinneren, waarbij de brand startte in een pand aan een plein, en uiteindelijk via het huizenblok in een achter gelegen winkelstraat uit kwam. Door alle verborgen ruimtes enz. Netjes gewerkt dan.