Surveillant Oktober 2020 Amsterdam

Auteur Topic: Surveillant Oktober 2020 Amsterdam  (gelezen 13442 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Gepost op: 15 juli 2020, 09:39:55
Nog meer mensen die bezig zijn met
de procedure voor Surveillant oktober 2020?




Hanenberg

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2020, 12:36:51
Jep, voor Oost- Nederland.
Ze hebben mijn screening aangevraagd.


Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2020, 12:51:32
Jep, voor Oost- Nederland.
Ze hebben mijn screening aangevraagd.


Spannend hier ook heb 6 juli medische keuring gehad ben benieuwd wanneer het Bgo gesprek plaatsvind en of dit telefonische gaat zijn..


Hanenberg

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2020, 12:58:32
Ik heb laatst contact gehad met W en S, en die vertelde mij dat het via beeldbellen zou gaan. Nu weet ik niet wat de regels zijn met de versoepelingen. Ik denk dat we rustig af moeten wachten. Het duurt wel erg lang allemaal, hoop dat het de moeite waard is.


Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #4 Gepost op: 15 juli 2020, 13:15:39
Ik heb laatst contact gehad met W en S, en die vertelde mij dat het via beeldbellen zou gaan. Nu weet ik niet wat de regels zijn met de versoepelingen. Ik denk dat we rustig af moeten wachten. Het duurt wel erg lang allemaal, hoop dat het de moeite waard is.




Ohja okee ja afwachten nog! heb je al wel je intentie tot aanstelling ontvangen?


Hanenberg

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #5 Gepost op: 15 juli 2020, 13:31:03
Nee niets ontvangen. Alleen dat de medische keuring positief was,  en dat mijn opdrachtgever binnenkort contact op zou nemen. Jij wel iets ontvangen over een intentie tot aanstelling?  Is dat gebruikelijk?


Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #6 Gepost op: 15 juli 2020, 13:33:02
Nee niets ontvangen. Alleen dat de medische keuring positief was,  en dat mijn opdrachtgever binnenkort contact op zou nemen. Jij wel iets ontvangen over de voorlopige aanstelling?



Ja die heb ik vrijdag ontvangen.
Zaterdag alles opgestuurd en zondag bevestiging gehad dat ze alles hebben ontvangen.


Hanenberg

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #7 Gepost op: 15 juli 2020, 13:42:24
Is dat de mail met de vraag om alle documenten "BKR", "CV" op te sturen? Die heb ik wel maar iets over aanstelling niet.
Ze kon mij vanmorgen wel vertellen dat de screening is aangevraagd.


Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #8 Gepost op: 15 juli 2020, 13:44:30
Is dat de mail met de vraag om alle documenten "BKR", "CV" op te sturen? Die heb ik wel maar iets over aanstelling niet.
Ze kon mij vanmorgen wel vertellen dat de screening is aangevraagd.



Nee meestal ontvang je de intentie tot aanstelling voor de medische keuring al.. ik had hem ook pas erna gekregen daar zit de arbeidsvoorwaarden bij en je moet aangeven of je belofte of de eed wilt afleggen loonheffing dat soort dingetjes.. dat wat jij opnoemt zijn formulieren voor de screening..


guest20700

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 16 juli 2020, 13:04:53
Is dat de mail met de vraag om alle documenten "BKR", "CV" op te sturen? Die heb ik wel maar iets over aanstelling niet.
Ze kon mij vanmorgen wel vertellen dat de screening is aangevraagd.

Ik had halverwege april mijn BGO gesprek, hoorde direct dat het positief was en kreeg pas 2 weken geleden mijn aanstelling. Paar dagen terug pas mijn arbeidsvoorwaarde en salarisberekeningen. Met andere woorden: het loopt niet altijd zoals het hoort. Ben overigens aangesteld voor week 45 (PoKu).

Heeft mij allemaal wel wat stress opgeleverd, je weet totaal niet waar je aan toe bent. Echter kan ik je uit eigen ervaring mededelen: als je wordt gescreend (als het positief is) dan wordt je sowieso aangesteld.