vraag over signalering lampen

Auteur Topic: vraag over signalering lampen  (gelezen 7519 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

stephan55

  • Gast
Gepost op: 12 juli 2004, 11:20:31
Geachte forum lezers,

Ik ben van plan om een oranje signaallamp te kopen voor vakantie vorig jaar is er namelijk in italie een botsing voor me neus gebeurt en heb toen hulp verleend ik trok toen me gele hesje aan en heb alle auto's (3 baans weg) naar de pechstrook geleid jammer genoeg stond mijn auto op een niet echt handige plek en is daar door geraakt door een vrachtwagen (klein krasje) en daarom wil ik dus een orangie signaal lamp kopen die ik in de sigarettenaansteker doe ik heb al een beetje zitten googelen en heb de site van lichtbalk.nl gevonden en heb ze ook gebeld alleen jammer genoeg hadden ze het soort strobelamp niet meer op vooraad weet iemand naders nog een winkel een beetje in de buurt van amstelveen??
ik heb de voorkeur naar zo'n soort lamp:  
kan iemand mij helpen?


M.v.g.

Stephan van Delft




stephan55

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2004, 19:50:20
niemand ???  

Stephan


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #2 Gepost op: 13 juli 2004, 21:48:14
Zo snel gaat dat niet. Je stelt een nogal specifieke vraag en daarom moeten eerst de profs online komen die je kunnen helpen.
Wanneer ga je op vakantie? Morgen? ;)

Christian


stephan55

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 14 juli 2004, 11:14:55
haha ja ik ga vandaag op vakantie ik heb nu tijdelijk even een strobelamp gekocht van € 15  ongeveer deze in het oranje
maar als ik terug ben dan ga ik zeker een andere kopen die je iets beter ziet bijvoorbeeld die in me starttopic

de gene die heeft gereageerd alvast bedankt ik ga nu op vakantie dus zal denk ik niet op het forum kunnen komen  :( .
Ik wens iedereen hele fijne vakantie en als je een bedrijf of winkel hebt/weet die ongeveer de zelfde heeft als in me starttopic vermeld het dan even  :)

Stephan


Karim

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2004, 00:08:09
Ik zou eerst 's uitzoeken hoe 't zit met de wetgeving omtrend 't voeren van (oranje) zwaailampen in 't land waar je naar toe gaat.


wooter

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 16 juli 2004, 11:34:43
Een goeie xenon flitslamp vind je niet voor 15€.  Zo'n flitser voor achter de ruit is leuk, maar het nadeel is dat ie maar vanuit één richting te zien is.

Zelf heb ik een 'simpele' oranje flitser met magneetvoet voor op het dak.  4 flitsen per seconde, en valt écht wel op.  Heb er in't verleden een ongeval mee gesignaleerd (voertuig overkop op rechter rijstrook) en enkel goede reacties gehad.

Een Premier Hazard 1204 flitslicht met magneetvoet komt een - schrik niet - dikke 300€...  Een zwaailicht Premier Hazard 880 komt 'amper' 130€.  Federal Signal FireBeam is 190€...  En dit zijn écht wel de kleine broertjes qua zwaailichten...  Stephan55 laat een afbeelding zien van een Hänsch, en die begint ook pas bij 300€...


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #6 Gepost op: 16 juli 2004, 12:36:27
ik zou zo nu en dan op marktplaats kijken onder het zoekwoord zwaailicht of zwaailamp, komt genoeg uit, wellicht vindt je hier wat voor een redelijke prijs.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Tazzie

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 16 juli 2004, 23:47:55
kijk zo word t ik ook wat wijzer :D
Ik was al ff op zoek naar van die led flitsers voor in mijn verstralers  ;D en nu nog prijzen van die dingen en ik ben nog meer wijzer.
Iemand anders nog weet war je die dingen goedkoop kan krijgen ??