Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2725217 keer)

0 gebruikers (en 69 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #2110 Gepost op: 30 oktober 2009, 14:45:38
Dit kwam vannacht langs mijn huis in Utrecht rijden; het witte busje (met open laadklep) werd door 5 Politieauto's en -motoren in Utrecht achtervolgd. Waarom is mij niet bekend.

http://www.youtube.com/watch?v=jh3kcgMxsds

Lijkt me een achtervolging...  :)


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #2111 Gepost op: 30 oktober 2009, 19:12:58
Dit kwam vannacht langs mijn huis in Utrecht rijden; het witte busje (met open laadklep) werd door 5 Politieauto's en -motoren in Utrecht achtervolgd. Waarom is mij niet bekend.



Verdachte na wilde achtervolging opgepakt
Uitgegeven: 30 oktober 2009 18:15
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2009 18:15

UTRECHT - De politie heeft in de nacht van donderdag op vrijdag in Utrecht een 31-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden die verdacht wordt van vrijheidsberoving, verkrachting, poging tot verkrachting en poging tot doodslag op politieagenten.
Dat meldde het Openbaar Ministerie vrijdag.

De politie kreeg rond een uur 's nachts een melding dat een man bezig was een vrouw te verkrachten bij een benzinestation aan de Winthontlaan.

Drie kwartier later volgde een tweede melding op het Houtensepad onder de Waterlinieweg. De man reed in een bestelbus.

Klem gereden

Toen de politie ter plaatse kwam, volgde een wilde achtervolging waarbij de verdachte de agenten klemreed tegen een vangrail. Niemand raakte gewond. Toch wordt de man ook poging tot doodslag ten laste gelegd. De man werd rond kwart over twee aangehouden in de Kroonstraat in het centrum van Utrecht.

De recherche onderzoekt de zaak en roept mogelijke getuigen op zich te melden.

© ANP


Alex

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Reactie #2112 Gepost op: 30 oktober 2009, 22:14:30
Dit kwam vannacht langs mijn huis in Utrecht rijden; het witte busje (met open laadklep) werd door 5 Politieauto's en -motoren in Utrecht achtervolgd. Waarom is mij niet bekend.


Rijden ze hier stad-in of stad-uit? Wel een mooie aanhouding, uiteindelijk... Zo vaak pak je zo'n verdachte niet op heterdaad. Wel jammer dat collega's van de weg worden gedrukt, maar lees nergens dat er letsel bij was, dus hoop dat het bij materiele schade is gebleven.


busfoto.nl

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #2113 Gepost op: 30 oktober 2009, 23:09:01
Filmpje en bericht is opgepakt door GeenStijl; het is een vaag vehaal wat er nou gebeurd is.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/10/om_utrecht_komt_maandag_met_ni.html




guest6532

  • Gast
Reactie #2115 Gepost op: 31 oktober 2009, 10:45:13
Toppertje! Leuk om eens video's te zien van een post die dicht in de buurt is (voor mij). Gisteravond nog op de Randweg gereden, ik had even eerder moeten gaan naar oma en opa ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #2116 Gepost op: 31 oktober 2009, 13:55:25
Vandaag in Haarlem geweest bij kazerne West  :)

Je neemt dat 'Harderwijk en omstreken' wel érg ruim he ;D


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2117 Gepost op: 31 oktober 2009, 13:59:53
Je neemt dat 'Harderwijk en omstreken' wel érg ruim he ;D

Ja ik ben me 'grenzen' aan het verleggen  ;D Tja in Harderwijk heb je op een gegeven moment wel gezien.. dus dan in vrije tijd maar naar andere steden :P beetje verkennen, best leuk hoor zo mensen te leren kennen.  ;) :)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2118 Gepost op: 31 oktober 2009, 19:23:58
Afgelopen donderdag ook eens naar Amsterdam afgereisd om een aantal mooie filmpjes te maken!

A1 Ambu 13-101 onwel, Amsterdam

A1 13-101 voor een onwel melding in Amsterdam (nieuwe vage sirene)



A1 Ambu 13-119 onwel Amsterdam

A1 13-119 voor een onwel melding in Amsterdam (nieuwe sirene)



A1 Ambu 13-111 ongeval, Amsterdam

A1 13-111 voor een ongeval in Amsterdam
Brandweer Papendrecht


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #2119 Gepost op: 31 oktober 2009, 22:24:35
A1 ambu 17-145 +DHV, Rotterdam

Ambulance onderweg naar het Erasmus MC in Rotterdam met een politie erachter!

Filmpje: Nathan Alblas (Sorry maar ik sta ook een filmpje te maken in zijn beeld!)
Brandweer Papendrecht