Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2719040 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.



Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #3511 Gepost op: 5 september 2010, 21:11:39
04/09/10 Lelystad- Brandweer Lelystad rukt uit naar Voertuigenbrand[/url]

Flink autootje zal dat zijn geweest, gezien de grote inzet!  O0


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #3512 Gepost op: 5 september 2010, 21:32:50
Flink autootje zal dat zijn geweest, gezien de grote inzet!  O0

Ik was net voor de brandweer ter plaatse, betrof een truck met oplegger geladen met spoorbielsen, daarvan waren enkele gaan smeulen.. geblust met een gieter van het tankstation, voor de brandweer niks te doen.


http://www.delwelfotografie.nl/?p=1523
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #3513 Gepost op: 5 september 2010, 23:20:14










Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3514 Gepost op: 6 september 2010, 07:42:00











mon3aantje

  • Inspecteur, Politie eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
Reactie #3515 Gepost op: 6 september 2010, 22:51:23
Kwam dit filmpje tegen op het web.
Is weer eens de storing te horen in de Vista balk. Op 0.46 seconde hoor je de Golf + met prio 1 aan komen. Daarna komt hij in beeld met alleen de optische signalen aan. Zodra deze uitgezet worden ontstaat er een storing en komt er een ander sirene geluid uit de speaker dan welke je op 0.46 seconde hoort. Daarbij is de sirene van de ambulance ook niet helemaal helder. Verder ook nog een spoedtransport te zien:


user SBekooij


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3516 Gepost op: 7 september 2010, 18:53:36
Is weer eens de storing te horen in de Vista balk

Probleem ligt niet zo zeer bij de Vista zelf , maar bij het (hardware-matig) uitschakelen. Als men via de normale manier de signalering uitzet (dus gewoon op het ''zwaailamp'' knopje drukken) ontstaat dit niet, echter gebeurd dit alleen door de ''rode'' schuifknop (en dus de hele afstandsbediening) uit te zetten.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #3517 Gepost op: 9 september 2010, 05:49:25
Probleem ligt niet zo zeer bij de Vista zelf , maar bij het (hardware-matig) uitschakelen. Als men via de normale manier de signalering uitzet (dus gewoon op het ''zwaailamp'' knopje drukken) ontstaat dit niet, echter gebeurd dit alleen door de ''rode'' schuifknop (en dus de hele afstandsbediening) uit te zetten.



Toch heb ik ook wel eens deze storing gehad zonder hem hardware matig uit te zetten. Maar inderdaad, de Vista controller vind het echt niet leuk om tijdens een cycle uitgemikt te worden. Als je 'm dan weer aanzet gebeurd er nog niets, maar zodra je een functie kiest gaat hij flippen. Ik snap niet dat er niet gekeken wordt door FedSig naar dit probleem. Ik had er laatst echt LAST van, prio 1 weg van bureau, toeters wilden niet aan. Vlak voor de drukste kruising van Nijmegen: heel kort de verkeerde sirene, toen een geluid alsof er een fax aanstond (was weer nieuw voor me) en toen viel de hele dakset uit. Daarna weer aangezet, maar weer geen toeters. Pas na circa 30 seconden weer toeters erbij maar toen was ik de kruising al over :@:@


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #3518 Gepost op: 9 september 2010, 10:26:23
Probleem ligt niet zo zeer bij de Vista zelf , maar bij het (hardware-matig) uitschakelen. Als men via de normale manier de signalering uitzet (dus gewoon op het ''zwaailamp'' knopje drukken) ontstaat dit niet, echter gebeurd dit alleen door de ''rode'' schuifknop (en dus de hele afstandsbediening) uit te zetten.

Maar.... als het apparaat daar niet tegen kan, dan ligt het probleem toch gewoon bij het apparaat?? Een beetje fabrikant maakt zijn spullen 'idiot-proof', toch?  ???


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #3519 Gepost op: 9 september 2010, 19:17:58
De 18-185 die vertrekt vanaf een ongeval met een baby in een woning in Alblasserdam. De traumaheli was gecanceld.

A1 AMBU 18-185 (LFL02) Ongeval met baby in woning Willem Dreeshof Alblasserdam
Brandweer Papendrecht