Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2724962 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.



Jeffrey161616

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #4151 Gepost op: 24 januari 2011, 20:50:37
Grote inzet Hulpdiensten Sliedrecht

http://www.youtube.com/watch?v=j0hSYb063hQ


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #4152 Gepost op: 24 januari 2011, 22:29:49
De rapid responder komt aan bij een melding in Papendrecht zondag avond:

A1 AMBU 18-340 (Rapid Responder) (AMBU 18-185 MMT17-902) Kind onwel Keizerskroon Papendrecht
Brandweer Papendrecht


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4153 Gepost op: 24 januari 2011, 23:44:45
Waarom geen sirene vraag ik mij hierbij af. Dan was de mevrouw waarschijnlijk blijven staan, en leverde het geen gevaarlijke situatie op.

Dat leverde het nu ook niet. Met een spoedrit win je tijd door rust en overzicht. Communicatie met de meldkamer, met elkaar, het verkeer, je OGS-gebruik etc. Rust is het kernwoord.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #4154 Gepost op: 25 januari 2011, 10:43:59
Dat leverde het nu ook niet. Met een spoedrit win je tijd door rust en overzicht. Communicatie met de meldkamer, met elkaar, het verkeer, je OGS-gebruik etc. Rust is het kernwoord.
Volgens mij reed de ambu door rood, aangezien mevrouw heel lang wachtte en pas overstak toen de ambu er aan kwam. De ambu moest toch in de remmen, stel dat mevrouw iets later was overgestoken... Het zou heel goed kunnen dat ze nog contact hadden met  de meldkamer, maar ik heb geen idee hoeveel lawaai zo`n sirene maakt als je in zo`n ambu zit. ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #4155 Gepost op: 25 januari 2011, 11:26:05
Volgens mij reed de ambu door rood, aangezien mevrouw heel lang wachtte en pas overstak toen de ambu er aan kwam. De ambu moest toch in de remmen, stel dat mevrouw iets later was overgestoken... Het zou heel goed kunnen dat ze nog contact hadden met  de meldkamer, maar ik heb geen idee hoeveel lawaai zo`n sirene maakt als je in zo`n ambu zit. ;)

klopt het was rood voor de ambu als het goed is
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4156 Gepost op: 25 januari 2011, 12:29:22
Volgens mij reed de ambu door rood, aangezien mevrouw heel lang wachtte en pas overstak toen de ambu er aan kwam. De ambu moest toch in de remmen, stel dat mevrouw iets later was overgestoken... Het zou heel goed kunnen dat ze nog contact hadden met  de meldkamer, maar ik heb geen idee hoeveel lawaai zo`n sirene maakt als je in zo`n ambu zit. ;)

Ja, de ambu reed door rood en ja de ambu moest in de remmen. Gaat allemaal netjes en beheerst .... ''Stel dat'', dan had de ambu volledig (en op tijd) stilgestaan, nogmaals niets aan de hand.

Wordt een beetje moe van dat gezeur telkens over voertuigen, terwijl mensen zelf totaal geen idee hebben wat een spoedrit inhoud ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #4157 Gepost op: 25 januari 2011, 13:37:30
-(Negatieve) Opmerkingen over het rijgedrag van chauffeurs worden zonder verdere mededeling verwijderd
Mod. Jerommeke88


Ik zeg eruit mikken die reply's en verder met de filmpjes!


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #4158 Gepost op: 27 januari 2011, 17:42:34
Hier weer een filmpje dan!! Vorige week een dagje in London geweest en daar kwam ik deze ambu met spoed tegen:

A1 LONDON AMBULANCE MET SPOED ONDERWEG NAAR ZIEKENHUIS LONDON
Brandweer Papendrecht


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #4159 Gepost op: 27 januari 2011, 19:01:49
Hier weer een filmpje dan!! Vorige week een dagje in London geweest en daar kwam ik deze ambu met spoed tegen:

A1 LONDON AMBULANCE MET SPOED ONDERWEG NAAR ZIEKENHUIS LONDON

Dat is een ambulance van Heathrow Airport. Gave bak!