Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2725108 keer)

0 gebruikers (en 59 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #4260 Gepost op: 5 februari 2011, 21:32:49
Zoals dit filmpje vind ik bijvoorbeeld bijzonder, want je ziet genoeg verschillende voertuigen en die hebben gelukkig nog oude lichtbalken 0098.

Zeer grote uitruk hulpdiensten Arnhem (brandweer,ambulance en politie)

User: klysmajan


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #4261 Gepost op: 5 februari 2011, 21:42:35
Veel hulpdiensten met spoed naar verkeersongeval Westfrisiaweg N302 (43)

ZWAAGDIJK - Bij een aanrijding tussen twee personenauto's op de Westfrisiaweg N302 met de kruising Noorderboekert zijn donderdagavond rond 19.00 uur drie gewonden gevallen. Een van de automobilisten wou vanaf de Noorderboekert de kruising met de Westfrisiaweg oversteken maar kwam in botsing met de andere automobilist.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #4262 Gepost op: 5 februari 2011, 22:19:23
Gezien dit filmpje na een week pas 11 keer was bekeken denk ik dat niemand hem gezien heeft dus hierbij nog eens  0098

hopelijk genoeg variatie   :D

02 10 2010 Grote Compagniesoefening Regio Utrechts Land parkeerplaats A2
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


sylvester1986

  • Gast
Reactie #4263 Gepost op: 5 februari 2011, 22:37:50
Die 2e Opel vooraan heeft ook een aparte lichtbalkpatroon.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #4264 Gepost op: 6 februari 2011, 13:08:46
Caprice heeft altijd overal comentaar op. Hij snapt het principe "hulpdiensten spotten" nog niet zo goed. Filmpjes van HVvoertuigen die prio 1 rijden zijn gewoon Filmpjes van HVvoertuigen die prio 1 rijden hier hoeft niks bijzonders aan te zijn.
Weet je wat een leuke vergelijking is? Het maken van de vergelijking met een treinenspotter bijvoorbeeld. Zo'n wereld van verschil is het niet, als je het hulpdienstenvoertuig zou vervangen door een trein. Als je élke dag élke keer dezelfde trein op dezelfde locatie met vaak dezelfde bestemming op de foto zou zetten, dan zou je weinig interesse meer kweken bij de kijkers. Je kunt het treinen spotten leuker maken als je je best gaat doen: zoek de bijzondere treinen eens op, leg het eens vast op bijzondere locaties. Zeldzame combinaties, etc. etc.

Stel: ik maak vandaag een foto van de stoptrein die naar Lutjebroek vertrekt vanaf spoor 1. Morgen vertrekt die trein weer naar Lutjebroek van spoor 1. Daar maak ik een foto van. En die dag daarop weer en die dag daarop weer. Wat zal ik dan een interessant archief krijgen, vind je niet? Maar als ik nou eens die trein naar Lutjebroek een kilometer verderop zou fotograferen bij dat mooie weiland? En als ik dat een paar dagen later doe als de stoptrein opeens gereden wordt door afwijkend materieel? Dan wordt het toch al een stuk interessanter?

Het is wellicht wat lastig in te denken voor alle '112 spotters', maar variatie in je werk maakt het een stuk leuker.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #4265 Gepost op: 6 februari 2011, 15:04:18
Zoals dit filmpje vind ik bijvoorbeeld bijzonder, want je ziet genoeg verschillende voertuigen en die hebben gelukkig nog oude lichtbalken 0098.

Zeer grote uitruk hulpdiensten Arnhem (brandweer,ambulance en politie)

User: klysmajan


Heeft iemand enig idee waar en wanneer dit is? Het lijkt me al een tijdje geleden. Oude voertuigen, oude uniformen. Ook lijkt het wel bij een gevangenis o.i.d.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #4266 Gepost op: 6 februari 2011, 15:09:17
Heeft iemand enig idee waar en wanneer dit is? Het lijkt me al een tijdje geleden. Oude voertuigen, oude uniformen. Ook lijkt het wel bij een gevangenis o.i.d.

Check eerst zelf even het onderschrift bij het filmpje!  ::)


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #4267 Gepost op: 6 februari 2011, 16:22:22
Check eerst zelf even het onderschrift bij het filmpje!  ::)

Haha al mijn vragen zijn beantwoord 998765
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099