Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2725105 keer)

0 gebruikers (en 58 gasten bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #4510 Gepost op: 24 maart 2011, 17:04:00
Ik mag hopen dat je zelf geen agent bent? Een onnodige actie?: Ja. Had het beter geweest om achter het voertuig te wachten?: Ja.
Maar als de ambulance gespiegeld had, en 5 tellen had gewacht met optrekken( De bestelbus kwam al met een gangetje aanrijden), had er niets aan de hand geweest.

Op deze manier laat hij wel weten dat dat eigenlijk niet hoord en bedenkt de bestuurder van het busje zich wel 2x als hij dit nog eens tegen komt   ;)
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


KME

  • Gast
Reactie #4511 Gepost op: 24 maart 2011, 17:13:30

Schijnbaar zit er een knopje, meld dit bericht aan moderator, ik zou zeggen probeer die de volgende keer. De regels zijn nog steeds zoals aangekondigd. Derhalve het topic even opgeruimd van filmpjes welke niet aan de voorwaarden voldoen.


Jammer dat ik geen screen gemaakt, ik heb wel degelijk '' het knopje ''  gebruikt. Maar geen reactie. Ik zou zeggen, probeer volgende keer eerst orde op zaken te stellen voordat je iets beweert. Bedankt.
Verwijder het bericht maar nu ;) Mijn punt is duidelijk.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #4512 Gepost op: 24 maart 2011, 17:31:09
Jammer dat ik geen screen gemaakt, ik heb wel degelijk '' het knopje ''  gebruikt. Maar geen reactie. Ik zou zeggen, probeer volgende keer eerst orde op zaken te stellen voordat je iets beweert. Bedankt.
Verwijder het bericht maar nu ;) Mijn punt is duidelijk.

Als je iets beweert moet het uiteraard wel kloppen. Ik heb zojuist de gerapporteerde berichten ingekeken. De filmpjes zijn inderdaad gemeld, maar dan wel door andere leden. Jou melding zit daar niet tussen. Ik denk dus dat je iets verkeerd hebt gedaan. Ik beweer dus niets wat niet klopt, orde op zaken stellen lijkt mij dan ook niet nodig. Nu weer back on topic, verder contact kan via PM.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


KME

  • Gast
Reactie #4513 Gepost op: 24 maart 2011, 17:35:25
Nu weer back on topic, verder contact kan via PM.

Namens het mod-team,

Dinges


RobinvM

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
http://www.flakkeenieuws.nl  https://www.youtube.com/channel/UClAqtycSauLRArja07uz53w


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #4516 Gepost op: 24 maart 2011, 23:46:17

A1 AMBU 13-105 KOMT MET POLITIE TERPLAATS. DREVEL MONNICKENDAM
Niet echt handig, met dat nieuwe verandersysteem. Nu moet ik mezelf 3x quoten.. e050
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4517 Gepost op: 25 maart 2011, 13:14:08
Wederom, alle offtopic afgesplitst naar het moderatorhok ....

Voor de zoveelste keer, gebruik de meld dit bericht aan de moderatorknop of houd je mond ...


Ík zie de 13-194 bijzonder weinig op de film, de 13-106 heeft (als een van de weinige) een andere sirene dan andere GGD Ambulance's.
De bike-surveillancebus is nieuw én exclusief .....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dion Manschot

  • Hulpverlening Noord-Holland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 81
  • Don't Stop Believing
    • 112NHN
Reactie #4518 Gepost op: 25 maart 2011, 16:46:33
Brandweer Amstelveen rukt uit met spoed (TS 3231 + AL 3251)

Bron: 112NHN (ikzelf)

Brandweer Amstelveen met de TS 3231 en Autoladder 3251 prio1 uitrukken naar OMS melding.


tas 73-1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
Reactie #4519 Gepost op: 26 maart 2011, 09:29:48
BRANDWEER: PRIO1 TS731 HV732 OD701 A N215 MIDDELHARNIS HV VOERTUIG PERSONEN

Brandweer rukt uit naar ongeval auto-vrachtwagen. Zoals te zien is staat het verkeer al behoorlijk vast, op het moment dat de brandweer tp komt.