Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2725211 keer)

0 gebruikers (en 67 gasten bekijken dit topic.

mitchel

  • Sales Manager
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 54
  • "oud" scanner verslaafd
Account niet langer actief.


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Reactie #6831 Gepost op: 19 september 2012, 10:08:18
MCU ;)


BrielleMedia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
  • Hobby fotograaf en videograaf
    • BrielleMedia
Reactie #6832 Gepost op: 19 september 2012, 18:28:30
15/09/12 Brandweer WO4210 met spoed naar waterongeval in De Lier
15/09/12 Brandweer WO4210 met spoed naar waterongeval in De Lier


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #6833 Gepost op: 19 september 2012, 19:12:20
15/09/12 Brandweer WO4210 met spoed naar waterongeval in De Lier
15/09/12 Brandweer WO4210 met spoed naar waterongeval in De Lier

Even een vraagje over de 'Haagsche sirenes'. Voorheen werden de geluidssignalen door de martinhoorns gevoerd. Maar nu zie/hoor je steeds meer de elektronische sirenes op de rode wagens. Nu meende ik dat ik ergens had gelezen (tijd terug..) dat dit te maken had met het portofoonverkeer. De sirenes zouden teveel ruis hebben door het portoverkeer? Wie weet hoe het precies zit?


sylvester1986

  • Gast


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #6835 Gepost op: 20 september 2012, 00:34:07
Een automobilist die dus écht niet weet hoe het moet! Wat een klungel...  :-\ ::)

13-194 met spoed naar Kometenstraat + personeel ambu rennen 23-09-2010

User: 112Purmerend
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Gast

  • Gast
Reactie #6836 Gepost op: 20 september 2012, 00:48:01
Het is een filmpje van inmiddels 2 jaar geleden, maar iedereen kan voor een verkeerde slagboom gaan staan. Zo iemand hoef je geen klungel te noemen. Dat er dan TOEVALLIG ook op dat moment een ambu eruit wilt, tja, dat is dan vette pech eventjes.
Ik heb daar zelf met een Sanquin auto ook regelmatig voor de slagboom gestaan dat de portier-door-het-kastje er niets van snapte en de boom dichthield. Actief meekijken en meedenken van dat bedrijf die de slagbomen regelt is er in dit geval ook niet bij.


De Prins

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #6837 Gepost op: 20 september 2012, 01:40:23
Het is een filmpje van inmiddels 2 jaar geleden, maar iedereen kan voor een verkeerde slagboom gaan staan. Zo iemand hoef je geen klungel te noemen. Dat er dan TOEVALLIG ook op dat moment een ambu eruit wilt, tja, dat is dan vette pech eventjes.
Ik heb daar zelf met een Sanquin auto ook regelmatig voor de slagboom gestaan dat de portier-door-het-kastje er niets van snapte en de boom dichthield. Actief meekijken en meedenken van dat bedrijf die de slagbomen regelt is er in dit geval ook niet bij.

En je moet je afvragen of het wel zo raadzaam is om ambulances te laten vertrekken via dezelfde uitgang als de bezoekers..


sylvester1986

  • Gast
Reactie #6838 Gepost op: 20 september 2012, 10:56:59
Het is een filmpje van inmiddels 2 jaar geleden, maar iedereen kan voor een verkeerde slagboom gaan staan. Zo iemand hoef je geen klungel te noemen. Dat er dan TOEVALLIG ook op dat moment een ambu eruit wilt, tja, dat is dan vette pech eventjes.
En de chauffeur zit op het 1e moment ook niet in de auto, maar zie je later naar de auto toerennen.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #6839 Gepost op: 20 september 2012, 13:00:25
Ehm, ik ben het met Caprice eens dat er ook niet wordt opgelet. Maar in dit geval had ik met de ambu ook hier niet achter gaan staan en de vrije doorgang ernaast genomen. Zeker als de portier ook op let.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.