Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2702755 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #181 Gepost op: 28 augustus 2006, 22:14:55
Filmpje van een brandend voertuig voor de aankomst van de brandweer. De wagen was enkele minuten daarvoor gecarjackt en raakte betrokken bij een zwaar ongeluk op een kruispunt.

Het resultaat: http://s80.photobucket.com/albums/j172/demke1001/?action=view&current=autobrandRijksweg.flv


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #182 Gepost op: 28 augustus 2006, 23:46:22
Filmpje van een brandend voertuig voor de aankomst van de brandweer. De wagen was enkele minuten daarvoor gecarjackt en raakte betrokken bij een zwaar ongeluk op een kruispunt.

Het resultaat: http://s80.photobucket.com/albums/j172/demke1001/?action=view&current=autobrandRijksweg.flv

en we rijden met zun allen gewoon lekker door alsof er niks aan de hand is  ;D

Maar zonder gekheid... hoe is het  met de SO's afgelopen?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #183 Gepost op: 29 augustus 2006, 08:44:07
en we rijden met zun allen gewoon lekker door alsof er niks aan de hand is  ;D
Maar zonder gekheid... hoe is het  met de SO's afgelopen?

Inderdaad pas als er 3 ambu's tp zijn komen de omstanders.  :-\


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #184 Gepost op: 29 augustus 2006, 10:41:09

Maar zonder gekheid... hoe is het  met de SO's afgelopen?


Artikel over dit ongeval:
Citaat
Eén dode bij carjack-ongeval in Roeselare


ROESELARE - Een van de auto’s die vanmorgen betrokken was bij het dodelijke ongeval op het kruispunt van de R32 en de Hoogleedsesteenweg in Roeselare was enkele uren daarvoor gecarjackt in Deerlijk. Dat zegt Frits Verhaeghe, procureur des konings van het Kortrijkse parket.

De carjacker liep lichte verwondingen op. De bestuurder van een andere wagen kwam om. De carjacker sloeg toe in de Stationsstraat in Deerlijk. De bestuurder van de geviseerde Renault Modus liep daarbij verwondingen op en werd naar het ziekenhuis overgebracht. De carjacker kon ontkomen.

Ter hoogte van Roeselare reed hij in op een Citroën, die op de R32 vertraagde voor het rode verkeerslicht. De Citroën vatte vuur, werd weggeslingerd en kwam aan de andere kant van het kruispunt tegen een bestelwagen terecht.

Ook de bestelwagen vatte vuur, maar de bestuurster kon ontkomen. Voor de chauffeur van de Citroën kwam alle hulp te laat. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend. De carjacker werd overgebracht naar het ziekenhuis en wordt daar bewaakt.
 ht (belga)27/07/2006


Bart S

  • Gast
Reactie #185 Gepost op: 30 augustus 2006, 19:37:19
Artikel over dit ongeval:

Gruwelijk..... als ik het goed begrijp zit in de brandende auto dus nog iemand. Dat verklaard de dappere (maar zinloze) pogingen van de ambulancebemanningen om het vuur te blussen met hun brandblussers.


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #186 Gepost op: 30 augustus 2006, 20:15:51
Gruwelijk..... als ik het goed begrijp zit in de brandende auto dus nog iemand. Dat verklaard de dappere (maar zinloze) pogingen van de ambulancebemanningen om het vuur te blussen met hun brandblussers.

en schande voor hen die langsreden, zeker die tankauto had ook een brandblusser aan boord, en wellicht een aantal personenauto's ook. gezamenlijk had het wellicht WEL wat uitgemaakt. als het in nederland was zouden de doorrijders overigens nog strafbaar zijn geweest ook.
Politie Aspirant niveau 4


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #187 Gepost op: 30 augustus 2006, 23:58:31
en schande voor hen die langsreden, zeker die tankauto had ook een brandblusser aan boord, en wellicht een aantal personenauto's ook. gezamenlijk had het wellicht WEL wat uitgemaakt. als het in nederland was zouden de doorrijders overigens nog strafbaar zijn geweest ook.

Het 'niet verlenen van hulp aan mensen in nood' is in Belgie eveneens strafbaar, hoor.  ::)

ps: Ik zal het eens nagaan, maar ik denk niet dat er nog iemand in de auto zat.


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #188 Gepost op: 31 augustus 2006, 13:17:21
http://home.hetnet.nl/~brwnspt/Bestanden/2006-films/177-hv1-vo-hvs.wmv

Oei.. Dat scheelde ook niet veel tussen die politiewagen en vrachtwagen met niet-oplettende chauffeur. Gelukkig waren de agenten wel goed wakker.


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #189 Gepost op: 31 augustus 2006, 15:25:28
Mooi filmpje, de vrachtwagen bleef volgens mij van schrik nog even staan ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!