Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2693603 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Reactie #740 Gepost op: 25 augustus 2007, 14:08:40
Hopelijk zetten ze er bij jullie eens een échte sirene op als jullie eens aan een nieuwe autospuit toe zijn  >:D  :D

En bedankt he! >:( >:( ;D

Als ik commandant zou zijn..... ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #741 Gepost op: 25 augustus 2007, 20:48:32
De discussie over wel of geen luchthoorn is nu wel vaak genoeg gevoerd, mochten jullie er geen genoeg van kunnen krijgen gebruik dan de zoekfunctie even. Hier weer ontopic a.u.b.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Mikey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #742 Gepost op: 30 augustus 2007, 12:04:58
Niet ècht prio1, maar toch filmpje van 4 T5's met LEDs en sirene in werking: http://www.rauwers.be/video/raydian_flv.html


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #743 Gepost op: 4 september 2007, 21:11:40
Politie komt prio 1 tp



GGD komt ook prio 1 tp



 :D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #744 Gepost op: 5 september 2007, 20:33:32
Politie komt prio 1 tp



GGD komt ook prio 1 tp



 :D

Heyyyyyyy leuk. Eindelijk weer eens een keer iets van ZHZ onder prio 1.
Zo te zien in Hardinxveld????

grtzzz


Chris87

  • Gast
Reactie #745 Gepost op: 12 september 2007, 20:06:55
Halllo allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik zal mij eerst is voorstellen. Mijn naam is Chris, ben 20 jaar oud en kom uit Papendrecht.
Ik ben werkzaam bij de politie ZHZ. Ik zal vast wel in een verkeerd topic zitten. Excuus alvast daarvoor haha.

Ik had een vraagje. Op pagina 79 van dat forum is een politie auto van de politie ZHZ te zien in Hardinxveld-Giessendam,
met toeters en bellen. Nou wil het feit dat ik de bestuurder was van die auto. Ik hou zelf een soort van archiefje bij van
dingen waar ik bij ben geweeste enzo. Alleen het filmpje staat op youtube.nl en daarvan kan je niet opslaan.

Hoe kan ik dat filmpje in mijn bezit krijgen verder???


Groetjes,

Chris


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #746 Gepost op: 12 september 2007, 20:26:10
Ha die Chris.

Inderdaad niet helemaal in het goede topic, maar dat kan gebeuren als je nieuw bent ;)
Welkom hier in ieder geval.

grtz


Master

  • Chauffeur Hap GM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
  • Verwarrend eenvoudig
Reactie #747 Gepost op: 12 september 2007, 20:32:08
Halllo allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik zal mij eerst is voorstellen. Mijn naam is Chris, ben 20 jaar oud en kom uit Papendrecht.
Ik ben werkzaam bij de politie ZHZ. Ik zal vast wel in een verkeerd topic zitten. Excuus alvast daarvoor haha.

Ik had een vraagje. Op pagina 79 van dat forum is een politie auto van de politie ZHZ te zien in Hardinxveld-Giessendam,
met toeters en bellen. Nou wil het feit dat ik de bestuurder was van die auto. Ik hou zelf een soort van archiefje bij van
dingen waar ik bij ben geweeste enzo. Alleen het filmpje staat op youtube.nl en daarvan kan je niet opslaan.

Hoe kan ik dat filmpje in mijn bezit krijgen verder???




Groetjes,

Chris

Welkom....

Probeer dit maar eens:
http://keepvid.com/


Chris87

  • Gast
Reactie #748 Gepost op: 12 september 2007, 20:55:38
Ik krijg het filmpje wel gelinkt en slaat hem vervolgens ook op. Nu herkent mijn pc echter het bestand niet. Ik kies dan voor "openen met"
en dan de media player, alleen dan doet ie het nie meer.


Master

  • Chauffeur Hap GM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
  • Verwarrend eenvoudig
Reactie #749 Gepost op: 12 september 2007, 21:48:19
Ik krijg het filmpje wel gelinkt en slaat hem vervolgens ook op. Nu herkent mijn pc echter het bestand niet. Ik kies dan voor "openen met"
en dan de media player, alleen dan doet ie het nie meer.

Klopt. je moet nog even een flv-player downloaden. via Google snel te vinden. miep miep...... http://www.downen.nl/download/flvplayer.php

Note: Please rename the file from get_video to get_video.flv after you have downloaded it.