Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2693521 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #1430 Gepost op: 25 januari 2009, 19:14:43
Mooi filmpje inderdaad....... :D

Achter mijn rug reden ook nog wat prio 1 wagens (politie, OvD) maar kan uiteraard maar één kant tegelijk filmen.
Enkele minuten na het filmen kwam er nog een politie met prio1 en de duikers van zwijndrecht.

Nu gebeurd het wel vaker dat er meerdere prio1 voertuigen langs komen maar nu kwam alles vrijwel tegelijk als een lange sliert en dat levert uiteraard leuke beelden op.
de maker is er zelf ! ik zie wel meer top filmpjes van je, maar deze was heel gaaf !!  O0 O0
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Brandweer-ZH18-402

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 745
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #1431 Gepost op: 25 januari 2009, 20:02:22
Mooi filmpje inderdaad....... :D

Achter mijn rug reden ook nog wat prio 1 wagens (politie, OvD) maar kan uiteraard maar één kant tegelijk filmen.
Enkele minuten na het filmen kwam er nog een politie met prio1 en de duikers van zwijndrecht.

Nu gebeurd het wel vaker dat er meerdere prio1 voertuigen langs komen maar nu kwam alles vrijwel tegelijk als een lange sliert en dat levert uiteraard leuke beelden op.
Zijn altijd wel leuke filmpjes die je maakt! Is ook een mooi punt om te filmen :D. Alleen erg jammer dat de WO van Zwijndrecht er niet eventjes opstaat ::) ;D. Dan had je tenminste echt martinhoorns gehoord ipv dat uhm mindere geluidje van de WO Dordrecht. Snap sowieso niet waarom ze op de 166 de aansluiting voor de luchthoorns hebben verwijderd maar oké. Moet wel toegeven dat geluid van de martinhoorns wel erg hard is als je in het voertuig rijdt ::) ;D.
Weer of geen weer... altijd brandweer


brimbrammer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • BRANDWEER
Reactie #1432 Gepost op: 25 januari 2009, 22:07:23
de maker is er zelf ! ik zie wel meer top filmpjes van je, maar deze was heel gaaf !!  O0 O0
Ik probeer altijd een leuk overzicht te maken van wat er zoal in Dordt gebeurd, zit zelf ook bij de brandweer (vrijwilliger in dordt) en dit is een beetje het verlengde van de hobby.
Probleem is dat het niet altijd meevalt om leuke foto`s danwel filmpjes te maken in alle hectiek, er is immers geen tijd om te bedenken hoe je iets gaat filmen, je bent in zo,n geval zeker te laat dus moet je het nemen zoals het toevallig op film komt te staan.


brimbrammer

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 177
  • BRANDWEER
Reactie #1433 Gepost op: 25 januari 2009, 22:12:41
Zijn altijd wel leuke filmpjes die je maakt! Is ook een mooi punt om te filmen :D. Alleen erg jammer dat de WO van Zwijndrecht er niet eventjes opstaat ::) ;D. Dan had je tenminste echt martinhoorns gehoord ipv dat uhm mindere geluidje van de WO Dordrecht. Snap sowieso niet waarom ze op de 166 de aansluiting voor de luchthoorns hebben verwijderd maar oké. Moet wel toegeven dat geluid van de martinhoorns wel erg hard is als je in het voertuig rijdt ::) ;D.
Toen de WO van zwijndrecht langs kwam was ik net weg voor foto`s ter plaatsen te maken, incident was immers paar honderd meter verderop.
Inderdaad jammer van die martinhoorns hier in dordt maar dat heeft met o.a arbo regels te maken.
In het WO voertuig komt het geluid dan ruim boven de gestelde norm, vandaar deze veel zachtere sirene.
Bij jullie zal zeker hetzelfde "probleem" spelen met die WO.
Hier in dordt is het overigens nog niet zo hele lang hoor dat ze met deze sirene rijden, schat maandje of 4 nu.

Het wachten is  nu op de nieuwe WO,s.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1434 Gepost op: 25 januari 2009, 22:43:50

Het wachten is  nu op de nieuwe WO,s.

´
Én op nieuwe filmpjes  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


djidee

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #1435 Gepost op: 26 januari 2009, 08:24:51
http://nl.youtube.com/watch?v=PXWSbXytNlU&feature=related

Mischien repost...maar dat geluid: wauw  :o
Die is ongetwijfeld al eens voorbij gekomen, al dan niet in een geluids/lichtsignalen topic... Weet iemand waar hij gebleven is trouwens, want ben hem in Leeuwarden al tijden niet meer tegengekomen (en ook niet meer gehoord, want je hoorde hem 3 minuten van tevoren al itt de T5's)


mikemike413

  • Aspirant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
Reactie #1436 Gepost op: 26 januari 2009, 16:59:40
Hier ambu 17-146 met A1 te Schiedam

http://nl.youtube.com/watch?v=-MrdfatnBSI


ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Reactie #1437 Gepost op: 27 januari 2009, 16:44:33
De nieuwe TS 43742 Brandweer Druten: Prio 1 OMS-Melding Druten 8)


112Duiven

  • Gast
Reactie #1438 Gepost op: 27 januari 2009, 19:40:09
is dat niet met de nieuwe sirene dr op ???


JelmerR

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 175
Reactie #1439 Gepost op: 27 januari 2009, 19:45:08
Maar nog wel een 'oud' roepnummer! (5 cijfers en nog geen 6)