Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden

Auteur Topic: Video's van Nederlandse HV voertuigen die prio 1 rijden  (gelezen 2705907 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #5280 Gepost op: 18 augustus 2011, 08:33:41
De 13-341 is aardig snel met het voeren van Amber signalering .

Ik vind hem juist netjes, er staat al een politieauto, de straat is verder leeg dus is er geen reden voor andere OGS dan Amber.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5282 Gepost op: 18 augustus 2011, 13:27:09
Haha.... ja en dit bedoelen we nou met de video'ende personen die vaak op de meest ongelukkige plekken langs de weg staan!!

Inderdaad, filmpje is verwijderd. Dit soort filmpjes horen (/willen we) hier niet. Tevens een waarschuwing voor een ieder in het vervolg, filmpjes van cameramensen op onveilige plaatsen (met andere woorden die zichzelf of het verkeer in gevaar brengen) worden verwijderd.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Bart S

  • Gast
Reactie #5283 Gepost op: 18 augustus 2011, 13:32:54
Ik vind hem juist netjes, er staat al een politieauto, de straat is verder leeg dus is er geen reden voor andere OGS dan Amber.

Kan ook een gevalletje 'dikke vingers' zijn ;)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #5284 Gepost op: 18 augustus 2011, 15:12:00
Offtopic discussie opgeruimd. On topic danku
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #5285 Gepost op: 18 augustus 2011, 16:38:34
De 13-341 is aardig snel met het voeren van Amber signalering .
Dit was ook positief bedoeld  O0


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #5286 Gepost op: 18 augustus 2011, 22:47:26
Dit is de meest kansloze sirene die ik ooit gehoord heb  :-X

gebruiken ze in Frankrijk bij de SAMU veel. Stond vorig jaar op een camping waar ze 24/7 met A1 langs kwamem, SAMU, Pompier, en de politie...
Dan merk je pas goed wat dit voor kansloze sirene is!!!  98uiye


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #5287 Gepost op: 18 augustus 2011, 22:52:43
Op mij komen ze nog wel goed over, maar ik hoor ze vaak al van veraf aankomen, maar dat kan ook zijn omdat ik vaak op dat soort geluiden let. En zoals Haageneesch als zei, door de camera lijkt de lichtbalk slechter, terwijl deze ook goed te zien zijn.


Ruben Klein Woolthuis

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 101
Reactie #5288 Gepost op: 19 augustus 2011, 00:59:56
A1 AMBU 10-105 komt onder begeleiding van politie aan bij het WFG in Hoorn na reanimatie

Ik weet dat dit filmpje niet echt speciaal is, maar het is misschien wel voor discussie vatbaar en er gebeurt iets ongewoons in. ik wist niet wat het politievoertuig nou deed bij die ambulance... spoedtransport was het niet. Dus ik dacht, laat ik het hier vragen!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #5289 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:59:29
A1 AMBU 10-105 komt onder begeleiding van politie aan bij het WFG in Hoorn na reanimatie

Ik weet dat dit filmpje niet echt speciaal is, maar het is misschien wel voor discussie vatbaar en er gebeurt iets ongewoons in. ik wist niet wat het politievoertuig nou deed bij die ambulance... spoedtransport was het niet. Dus ik dacht, laat ik het hier vragen!

Ik zat ook al te kijken wat die politieauto aan het doen was. Bijzondere actie, die ik niet kan verklaren.