Vraagjes

Auteur Topic: Vraagjes  (gelezen 7273 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Simon

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 12 december 2005, 18:10:33
Dat kan ik me goed voorstellen, dat dat stress op leverd. Toch kan ik niet wachten op mijn eerst rit met ogs :D

En neem maar van mij aan dat je DIE nooit meer vergeet!  :o


Donders

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 12 maart 2006, 21:08:36
Dacht het wordt eens  tijd om te vertellen dat ik alweer 3 maanden als hap chauffeur werkzaam ben :D

De eerste spoedrit zal ik niet (snel) vergeten idd, dit was dan ook meer omdat het vanuit de post links was 4 km één rechte weg af was en het was ook nog eens nacht. Nauwelijks verkeer dus en laat staan stress, maar het was wel leuk :D


'Helaas' werk in de regio Utrecht waar de RAVU de spoed indicaties heeft bepaald, dit zijn er slechts 3 en nee pijn op de borst is er geen!! Affijn....ik blijf druk bezig om op de ambu te komen!!


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #12 Gepost op: 12 maart 2006, 22:28:23
Donders, gefeliciteerd met je baan als hap chauffeur.
Werk je in de stad utrecht ?
Tja de RAVU hè, ik weet wat het probleem is, zit zelf in amersfoort.
Maar met de jongens van de werkvloer (dus op de auto's ) is het over het algemeen wel goed samenwerken.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #13 Gepost op: 12 maart 2006, 22:42:36
Gefeliciteerd hoor.  ;)

Ik kreeg het volgende van meditaxi te horen. U voltdoet geheel en ruim aan onze eisen, solliciteerd u nog eens wanneer u de leeftijd van 24 hebt bereikt.  :-X


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #14 Gepost op: 13 maart 2006, 07:15:07
Gefeliciteerd hoor.  ;)

Ik kreeg het volgende van meditaxi te horen. U voltdoet geheel en ruim aan onze eisen, solliciteerd u nog eens wanneer u de leeftijd van 24 hebt bereikt.  :-X

Als je vervelend wilt doen en je hebt dat zwart op wit dan kun je ze pakken op leeftijdsdiscriminatie...

Niet dat je dan ooit nog bi ze aan de slag kan  ;)


Michelle1983

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 13 maart 2006, 12:04:59
Lastig hoor om ze te pakken op leeftijdsdiscriminatie hoor, zo lang ze een goede redenering weten neer te zetten. En dat is niet zo moeilijk gezien de statistieken ... Ze hanteren dezelfde redenering als autoverhurbedrijven.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #16 Gepost op: 13 maart 2006, 12:36:52
De uiteindelijke reden is mij niet verteld. Heb ik nog wel naar gevraagd maar tot op heden (aantal maanden geleden) nog niets gehoord. Dus ik heb zo het idee dat ik er niets meer van hoor.

Maar ik zal braaf wachten tot ik 24 jaar ben en dan kijken of ik uberhaubt nog wel voor ze wil werken.  ::)


Karim

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 13 maart 2006, 14:36:26
Toen ik al 'n poosje weg was bij mijn HAP (en dus alleen nog maar ambu reed) kregen we tijdens de opleiding (hbo-v) wat interressante cassussen en ziektebeelden, en dat waren dan situatie's die ik tijdens m'n werk op de HAP ook veel tegen kwam.

Dus ik gekeken of ik nog af en toe 'n dienst kon draaien bij m'n oude HAP maar die hadden alweer 'n paar nieuwe mensen in dienst dus dat ging niet.
Heb toen contact gezocht met meditaxi en m'n verhaal uitgelegd (voormalig hap-chauffeur, nu ambu + hbo-V) en gevraagd of ik ondanks m'n leeftijd van toen net 22 toch niet voor hun kon werken.
Kreeg eerst 'n mailtje dat dat uitgezocht zou worden, en 2 dagen later dat dat geen probleem was gezien m'n ervaring. Alleen hadden ze hier in de regio geen vacatures dus als ik zou willen komen rijden bij 'n HAP zou ik echt 'n flink eind van huis moeten gaan, en om 'n paar uur te rijden voor 1 dienstje af en toe zag ik niet zo zitten.

Maar het was uiteindelijk dus geen probleem dat ik nog geen 24 was.


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #18 Gepost op: 13 maart 2006, 16:29:59
Maar het was uiteindelijk dus geen probleem dat ik nog geen 24 was.

Dat was ook het geval op mijn oude post waar iemand werkte die nog geen 24 was en bij meditaxi kon beginnen toen zij het overnamen. Alleen dat is wel een andere situatie, je hebt het dan over iemand met ervaring. Zonder ervaring nemen ze je onder de 24 niet aan bij meditaxi.

Overigens doen ze nou ook weer niet zo heel veel met die ervaring want met 2 jaar HAP-ervaring en 5e-jaars geneeskunde (en dus al een jaar co-schappen achter de rug) moest ik gewoon al hun opleidingen volgen, en zelf betalen als ik binnen 2 jaar bij ze weg ging... Dat gecombineerd met een beroerd salaris was voor mij voldoende om die prachtige baan toch maar niet te houden  :(


Karim

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 13 maart 2006, 18:01:09

Overigens doen ze nou ook weer niet zo heel veel met die ervaring want met 2 jaar HAP-ervaring en 5e-jaars geneeskunde (en dus al een jaar co-schappen achter de rug) moest ik gewoon al hun opleidingen volgen,

Als je al 2 jaar op bij 'n HAP had gereden, wat voor opleidingen moest je dan nog volgen van/voor meditaxi ?