Vraagjes

Auteur Topic: Vraagjes  (gelezen 7305 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #20 Gepost op: 14 maart 2006, 08:42:42
Als je al 2 jaar op bij 'n HAP had gereden, wat voor opleidingen moest je dan nog volgen van/voor meditaxi ?

Hun interne spoedeisende medische hulpverleningsopleiding, soort van aangepaste EHBO gericht op HAP-werk en reanimatie/AED. De redenering was dat ze dan zeker wisten dat ieder van hun chauffeurs een bepaald niveau had. Overigens werkte ik via ambulancedienst, dus die hadden ook al behoorlijk wat aan opleiding gedaan.

Alleen de rijtraining gingen ze naar kijken of die nou nog wel nodig was, de enige opleiding die ik best nog een keer over wilde doen ;)

Verder natuurlijk ook chauffeurspas die ik niet had/heb en bij hun ivm taxi-wet verplicht is.

Totaal E1500,- terug te betalen naar rato als je binnen 2 jaar weggaat.


Lukas074

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 25 mei 2006, 11:03:00
Als je vervelend wilt doen en je hebt dat zwart op wit dan kun je ze pakken op leeftijdsdiscriminatie...

Niet dat je dan ooit nog bi ze aan de slag kan  ;)

achter liggende geadachten is dat je meerdere jaren rijervaring moet hebben.


Donders

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 31 mei 2006, 03:30:31
Donders, gefeliciteerd met je baan als hap chauffeur.
Werk je in de stad utrecht ?
Tja de RAVU hè, ik weet wat het probleem is, zit zelf in amersfoort.
Maar met de jongens van de werkvloer (dus op de auto's ) is het over het algemeen wel goed samenwerken.

Hoi Heleen beter laat dan nooit. Maar ik heb wel eens met je gewerkt in amersfoort :D verder blijf ik op het forum liever anoniem :P

Het over grote deel van de mannen en vrouwen op de ambu zelf is zeker OK, over het algemeen niet te beroerd om eens iets uit te leggen als je vragen hebt. Tuurlijk er loopt wel eens een sjaggo rond maar ik ken ook collega's die niet altijd even blij zijn.

Thats life!


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #23 Gepost op: 31 mei 2006, 03:41:24
Kwam net nog een ambu team tegen, die ik nog niet eerder gezien had.