Klein vraagje

Auteur Topic: Klein vraagje  (gelezen 5472 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

K9 Handler

  • Zelfstandige / Hondengeleider
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
  • Justice is coming and Hell's coming with me
Gepost op: 11 augustus 2020, 00:07:42
Beste leden,

Ik ben sinds een jaar de eigenaar van VW Touran uit 2014, ex hondenauto van de politie Gelderland-Zuid. Ik heb nu een storing gekregen in het aircosysteem achterin, die de honden lekker koel houden in dit warme weer. Ik wil dit weer graag werkend krijgen en nu is mijn vraag aan of hier een lid de naam van het bedrijf weet die de hondenauto's van de politie opbouwt? Het gaat voornamelijk om het hondengedeelte.

Ik hoop dat juliie mijn op weg kunnen helpen maar alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Michel




Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2020, 10:09:55
Beste leden,

Ik ben sinds een jaar de eigenaar van VW Touran uit 2014, ex hondenauto van de politie Gelderland-Zuid. Ik heb nu een storing gekregen in het aircosysteem achterin, die de honden lekker koel houden in dit warme weer. Ik wil dit weer graag werkend krijgen en nu is mijn vraag aan of hier een lid de naam van het bedrijf weet die de hondenauto's van de politie opbouwt? Het gaat voornamelijk om het hondengedeelte.

Ik hoop dat juliie mijn op weg kunnen helpen maar alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Michel

Alle Volkswagens werden opgebouwd door firma Honac, die heten nu Modiforce en zitten in Leusden.


K9 Handler

  • Zelfstandige / Hondengeleider
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
  • Justice is coming and Hell's coming with me
Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2020, 02:41:06
Bedankt voor de info. Ik ga contact met ze opnemen en vragen of ze mijn kunnen helpen.