Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances

Auteur Topic: Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances  (gelezen 864641 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1930 Gepost op: 21 september 2012, 11:05:35
Witte kruis is toch overgenomen door connexxion??? en die hebben toch een aanbesteding Otaris lopen??
Of is er dan alleen maar een samenwerkingsverband?? Maar ook dan is samen auto's kopen weer goedkoper???
Maar een mooie auto is het zeker!!!
http://www.skipr.nl/actueel/id12063-den-haag-schip-in-bij-aankoop-ambulances.html
Den haag had een aanbetaling gedaan bij amstra, dit bedrijf ging failiet. Wel mooi dat er na het failisement een Miesen is gekozen, mogelijk stonden deze al klaar bij Miesen Duitsland maar was er door het failisement van de NL-se importeur een betalings/leverings probleem ontstaan.  ;


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #1931 Gepost op: 21 september 2012, 11:23:00
http://www.skipr.nl/actueel/id12063-den-haag-schip-in-bij-aankoop-ambulances.html
Den haag had een aanbetaling gedaan bij amstra, dit bedrijf ging failiet. Wel mooi dat er na het failisement een Miesen is gekozen, mogelijk stonden deze al klaar bij Miesen Duitsland maar was er door het failisement van de NL-se importeur een betalings/leverings probleem ontstaan.  ;

De gemeente (dus GGD?) den haag....... witte kruis loopt via Connexx dus kon ik het niet volgen..........
1:87 modelletjes:  


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #1932 Gepost op: 21 september 2012, 11:23:56
De gemeente (dus GGD?) den haag....... witte kruis loopt via Connexx dus kon ik het niet volgen..........
Voor de meeste media is 'de ambulancezorg' van de gemeente. Voor ons is het WK of CXX, voor de pers is het 'de haagse ambulance'.


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #1933 Gepost op: 21 september 2012, 11:26:04
ja klopt maar feit blijft dat Wittekruis (Connexx) nu met een Miessen rijd en niet een Otaris uit de Connexx aanbesteding.......
1:87 modelletjes:  


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1934 Gepost op: 21 september 2012, 11:56:22
ik gooi beiden dan kennelijk ook op de grote hoop  e050
mogelijk link ik beiden ook aan elkaar omdat witte kruis geruime tijd met Miesen ambulances rondrijd, misschien is niet het hele wagenpark Miesen, maar de laatste tig jaar hebben ze er toch altijd wel een paar gehad.  ;) daarom vond ik een mogelijke aanbesteding voor otaris ambulances zo vreemd.
Maargoed we zien de laatste tijd wel vaker ambulance diensten een overstap naar een andere opbouwer maken  998765

http://www.visser-leeuwarden.nl/nieuws/82/10-otaris-ambulances-voor-connexxion-ambulancezorg
er zijn er 2 geleverd aan haaglanden, ik hoop dat dit dan wel connexion is  ::)


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #1935 Gepost op: 21 september 2012, 13:39:49
ik gooi beiden dan kennelijk ook op de grote hoop  e050
mogelijk link ik beiden ook aan elkaar omdat witte kruis geruime tijd met Miesen ambulances rondrijd, misschien is niet het hele wagenpark Miesen, maar de laatste tig jaar hebben ze er toch altijd wel een paar gehad.  ;) daarom vond ik een mogelijke aanbesteding voor otaris ambulances zo vreemd.
Maargoed we zien de laatste tijd wel vaker ambulance diensten een overstap naar een andere opbouwer maken  998765

http://www.visser-leeuwarden.nl/nieuws/82/10-otaris-ambulances-voor-connexxion-ambulancezorg
er zijn er 2 geleverd aan haaglanden, ik hoop dat dit dan wel connexion is  ::)


Misschien zijn die twee Otaris voertuigen wel voor de ambulancezorg Zoetemeer??
Brandweer Papendrecht


Bas Witvliet

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,099
Reactie #1936 Gepost op: 21 september 2012, 14:09:44
Kom net een foto tegen van de nieuwe 16-130.



Foto: Damenster


Svs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 339
Reactie #1937 Gepost op: 21 september 2012, 14:21:47


Dienst: Witte Kruis Ambulancezorg b.v./Connexxion
Post: Mangaanstraat Den Haag
Roepnummer: 15-129
Soort voertuig: Ambulance
Merk & type: MB 319CDI Otaris Visser
Kenteken: 90-XSN-7
Bijzonderheden: voor zover ik begrepen heb zijn er twee Otarissen recent in gebruik genomen, deze en de 15-123. De Miesen auto's (15-121 en nog 2 of 3) stonden al klaar toen Amstra failliet ging en stromen nu pas in
Gebruik mijn foto's niet zonder mijn toestemming


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #1938 Gepost op: 21 september 2012, 14:40:01
Dan heeft het Witte Kruis / Connexxion nu een divers wagenpark met een paar voertuigen van verschillende soorten opbouwers.  ;)
Brandweer Papendrecht


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1939 Gepost op: 21 september 2012, 20:06:51
Kom net een foto tegen van de nieuwe 16-130.

Foto: Damenster

Een wat ouder topic, maar het voertuig is wel erg mooi geworden :)
foto damenster
http://damenster.deviantart.com/gallery/9920696#/d54k2sl


stond al op het forum. dit is de nieuwe meerlingen micu voor hollands midden  :)