Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances

Auteur Topic: Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances  (gelezen 856485 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #30 Gepost op: 4 januari 2006, 15:27:54
Er rijd ook een Chevrolet in Arnhem rond, is deze mischien van Ede overgenomen?

Nee Arnhem heeft niks overgenomen, soms staat er heel even een Chevrolet uit Ede bij de post in Arnhem maar deze is niet bedoeld voor de uitruk. Dit gebeurt eigenlijk wel dagelijks; even een praatje maken en een kop koffie als men weer eens een patiënt heeft afgeleverd bij Rijnstaete Ziekenhuis


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #31 Gepost op: 4 januari 2006, 17:04:52
Nee Arnhem heeft niks overgenomen, soms staat er heel even een Chevrolet uit Ede bij de post in Arnhem maar deze is niet bedoeld voor de uitruk. Dit gebeurt eigenlijk wel dagelijks; even een praatje maken en een kop koffie als men weer eens een patiënt heeft afgeleverd bij Rijnstaete Ziekenhuis

Soms rijden er ook weleens arnhemse auto's in Ede, deze zijn dan even in bruikleen vanuit arnhem omdat het een regio is, Normaal gezien rijden de chevy's niet in Arnhem maar mogelijk zijn hebben ze toch gwisseld. en soms hebben de Chevy's uit ede een ritje op Arnhems grondgebied.
Nurse powerrrrr


mark.

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 4 januari 2006, 17:16:34
Klopt helemaal, hieronder een voorbeeld



Is deze ambulance net als die andere ook door wietmarscher opgebouwt ?


guest1564

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 4 januari 2006, 17:37:27
Volgens mij wel...iemand die het zeker weet?


Arnoud

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 4 januari 2006, 20:30:50
Yep, inderdaad komt bij Wietmarscher weg, net zoals het hele wagenpark ( ambulances ) van Ambulance Oost


jpht64

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 236
  • Verzamelaar van Ambulance en Politie materiaal
Reactie #35 Gepost op: 7 januari 2006, 15:17:32
Ik woon in Arnhem zuid en heb ik de Chevrolet al zo'n 8 keer een spoedrit rit zien maken.
Laatst reed hij met toeters en bellen nog door de van berkumstraat, toch best ver van Ede.


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #36 Gepost op: 7 januari 2006, 16:01:52
Ik woon in Arnhem zuid en heb ik de Chevrolet al zo'n 8 keer een spoedrit rit zien maken.
Laatst reed hij met toeters en bellen nog door de van berkumstraat, toch best ver van Ede.


Het is een regio dus wie weet wisselen ze toch ook de chevy's uit met arnhem
Nurse powerrrrr


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 7 januari 2006, 16:05:38
Het is een regio dus wie weet wisselen ze toch ook de chevy's uit met arnhem

Of ze stonden voorwaardescheppend in Arnhem?


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #38 Gepost op: 7 januari 2006, 16:09:14
Of ze stonden voorwaardescheppend in Arnhem?

Lijkt me geen optie, Arnhem heeft veel meer auto's dan ede, maar je weet maar nooit.......
Nurse powerrrrr


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #39 Gepost op: 7 januari 2006, 16:20:20
Citaat
Lijkt me geen optie, Arnhem heeft veel meer auto's dan ede, maar je weet maar nooit.......

Je weet het inderdaad maar nooit. Als een bepaalde plaats veel meer ambulances heeft dan een andere, hoeft dat nog niet te betekenen dat daar geen VWS ambulance kan komen. Ook op plaatsen waar ze veel ambulances hebben, kan het voorkomen dat alles voor een langere tijd aan het rijden is, en een VWS ambu noodzakelijk is.

Groet, Marco
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance