Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances

Auteur Topic: Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances  (gelezen 856442 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #60 Gepost op: 26 februari 2006, 17:17:15
Niet dat ik weet, maar ik woon in Arnhem en weet hoe het klinkt.

wie wel dan?????


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #61 Gepost op: 26 februari 2006, 18:10:04
wie wel dan?????

Gewoon het zelfde zoals ze in Den haag hebben volgens mijn hoor.


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #62 Gepost op: 27 maart 2006, 17:10:08
Wagen 11 in het allerlaatste zonlicht bij een ongeval op de P. Calandweg te Arnhem.



BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #63 Gepost op: 2 april 2006, 10:21:27
Hier nog een nieuwe van Arnhem. Deze stond op de ambulancepost bij de brandweer Ede.



Foto : Ton van der Toolen
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #64 Gepost op: 2 april 2006, 12:39:06
Hier nog een nieuwe van Arnhem. Deze stond op de ambulancepost bij de brandweer Ede.



Foto : Ton van der Toolen

Ships, net 2 weken in Ede geweest, kom ik allleen maar de chevy's tegen  >:( Toch eens op jacht gaan binnenkort..
Nurse powerrrrr


maartenh

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 151
    • www.112alarm.com
Reactie #65 Gepost op: 2 april 2006, 13:53:01
Ik zie regelmatige deze nieuwe Ambulances langs mij huis rijden. Het duurt een eeuwigheid voordat ze keertje zijn opgetrokken bij de verkeerslichten. Het lijkt wel op ze niet voorruit te branden zijn. Ook als ze auto’s gaan inhalen het schiet niet echt op vergeleken met het laag model.

Laats ook reden we op de snelweg toen kwam Mercedes Spinter ambulance langs met spoed. Nou kan je zeggen het schoot niet echt op. Hij reed iets van 125 km/u.


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #66 Gepost op: 2 april 2006, 14:01:39
Ik zie regelmatige deze nieuwe Ambulances langs mij huis rijden. Het duurt een eeuwigheid voordat ze keertje zijn opgetrokken bij de verkeerslichten. Het lijkt wel op ze niet voorruit te branden zijn. Ook als ze auto’s gaan inhalen het schiet niet echt op vergeleken met het laag model.

Laats ook reden we op de snelweg toen kwam Mercedes Spinter ambulance langs met spoed. Nou kan je zeggen het schoot niet echt op. Hij reed iets van 125 km/u.



Bij voorbaat waren de meeste medewerkers van Gelderland midden ook niet blij met deze voertuigen!
Nurse powerrrrr


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #67 Gepost op: 2 april 2006, 14:09:59
Ships, net 2 weken in Ede geweest, kom ik allleen maar de chevy's tegen  >:( Toch eens op jacht gaan binnenkort..

Moet je gewoon even een paar kilometer doorrijden zodat je in Arnhem uitkomt. Daar kom je ze vast en zeker tegen ;)


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #68 Gepost op: 2 april 2006, 14:11:58
Moet je gewoon even een paar kilometer doorrijden zodat je in Arnhem uitkomt. Daar kom je ze vast en zeker tegen ;)

Ja weet ik maar aangrezien ik geen auto heb, en niet zo veel in Ede ben op het moment lukt dat niet zo goed. En als ik wel in Ede ben dan heb ik vaak weer tijd te kort. Maar als het goed is worden ze dit jaar allemaal vervangen, ook in Ede
Nurse powerrrrr


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #69 Gepost op: 2 april 2006, 22:17:50
Ik zie regelmatige deze nieuwe Ambulances langs mij huis rijden. Het duurt een eeuwigheid voordat ze keertje zijn opgetrokken bij de verkeerslichten. Het lijkt wel op ze niet voorruit te branden zijn. Ook als ze auto’s gaan inhalen het schiet niet echt op vergeleken met het laag model.

Laats ook reden we op de snelweg toen kwam Mercedes Spinter ambulance langs met spoed. Nou kan je zeggen het schoot niet echt op. Hij reed iets van 125 km/u.

Jah veel kun je ook niet verwachten van zo'n omgebouwde bestelbus.. ;) Het doet echt zeer en het licht echt gevoelig hier, al tientallen jaren rijd men hier met Mercedes laag modellen, er rijden nu nog een stuk of 5 Miessen ambu's en ondanks dat de meeste alweer bijna 8 jaar oud zijn voldoen ze nog prima. Jammer dat door al dat samenvoegen van diensten ieder zijn eigen identiteit kwijt raakt.