Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances

Auteur Topic: Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances  (gelezen 862307 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #1860 Gepost op: 16 juli 2012, 15:30:29
Ik kan jullie niet zeggen uit welke bron ik dit heb maar de slecht zichtbare blauw/rode striping zal uit gaan sterven.... O0
De bron is jouw dikke duim of.....?  :-\


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
Reactie #1861 Gepost op: 16 juli 2012, 18:30:35
De bron is jouw dikke duim of.....?  :-\

als jij dat zo wilt invullen prima....dacht dat ik duidelijk was in mijn post. :P :-X


Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
Reactie #1862 Gepost op: 16 juli 2012, 19:18:45
De slecht zichtbare blauw/rode striping zal uit gaan sterven....

En op welk termijn, of is dat nog bekend?


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #1863 Gepost op: 16 juli 2012, 19:34:28
als jij dat zo wilt invullen prima....dacht dat ik duidelijk was in mijn post. :P :-X
Bedoel het niet verkeerd hoor, maar vind het wel bijzonder dat er helemaal niemand van op de hoogte is (zie/hoor het nergens op dit forum, en hier zitten toch een aantal experts), en dat jij de enige bent die dit weet... :-\


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1864 Gepost op: 16 juli 2012, 19:50:51
Bedoel het niet verkeerd hoor, maar vind het wel bijzonder dat er helemaal niemand van op de hoogte is (zie/hoor het nergens op dit forum, en hier zitten toch een aantal experts), en dat jij de enige bent die dit weet... :-\

Ik begrijp je uitspraak heel goed hoor 998765 maar stel dat de overheid binnen nu en een paar jaar de batenburg striping wil invoeren, die ook in meerdere landen gebruikt word, zouden ze dat dan eerst op een forum zetten als je ook nog eens denkt aan copyright patenten en wet en regelgeving  ;)
Daarnaast kan het ook nog eens goed zijn dat er bepaalde personen in projectgroepen zitten en dat de informatie die daar gedeeld word nog geheim is, of in ieder geval nog even niet openbaar gemaakt mag worden.
En toch heb ik de batenburg striping hier al meerdere malen gehoord als vervanger van de huidige sovam striping, en dan heb ik het toch echt niet over twee of drie keer. Ik zou echt niet verbaasd zijn als binnen nu en 5 jaar batenburg striping landelijk word ingevoerd ;)


Luer-lock

  • AVP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 285
Reactie #1865 Gepost op: 16 juli 2012, 20:13:06
Als je de bronvermelding niet kan of wilt weergeven, plaats het hier dan ook niet.
Never underestimate the power of stupid people


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1866 Gepost op: 16 juli 2012, 20:26:17
Of we bedanken hem voor de gegeven informatie... Bij het ontbreken van een bronvermelding, moet je het voor jezelf maar op waarde schatten.


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #1867 Gepost op: 16 juli 2012, 20:30:00
dit word bijna een citaat van een eerdere tekst van een moderator geloof ik  0098

er zijn hier personen op dit forum die erg dicht bij het vuur zitten, ze horen wel eens wat. soms delen ze een klein deel van deze informatie op dit forum, dit hoeven ze niet te doen. ik ben blij met deze informatie O0 het word niet voor niets gezegd.

maargoed we gaan off topic geloof ik. laten we het weer over gele auto's met rode en blauwe strepen hebben  >:D


Connexxion Haaglanden

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #1868 Gepost op: 18 juli 2012, 19:54:05
Deze week komt de nieuwe 15-121 binnen bij Het Witte Kruis 098uo


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #1869 Gepost op: 18 juli 2012, 20:38:36
Gister de nieuwe 05-116 op de foto gezet, nog geen kenteken, maar wel helemaal af. Vanavond of morgen een foto'tje