Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances

Auteur Topic: Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances  (gelezen 859101 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

paul_hartog

  • Gast
Reactie #180 Gepost op: 1 november 2006, 01:45:37


fast-one

  • ambulance-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 149
Reactie #181 Gepost op: 2 november 2006, 21:01:54
hallo allemaal


heb tijdens de beurs even gelegenheid gehad om met een vertegenwoordiger te spreken van de firma
de balk is voorop op die manier gemonteerd om aan het bestek van de klant te voldoen. er zullen dus meerdere en mooiere mogelijkheden zijn .

groeten fast-one


jpht64

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 236
  • Verzamelaar van Ambulance en Politie materiaal
Reactie #182 Gepost op: 3 november 2006, 14:15:23
Typisch weer zo'n budgetaire oplossing, het mag waarschijnlijk weer geen cent teveel kosten, dus dan plaatsen we die balk maar op zo'n lullige manier. :-[


Gast

  • Gast
Reactie #183 Gepost op: 3 november 2006, 14:31:21
Je hebt mooi en je hebt functioneel. Mooi is een persoonlijke insteek, functioneel een bedrijfsmatige. Liefhebber/enthousiasteling versus opdrachtgever.
Ik denk dat het een bouwer, klant, bestuurder weinig kan schelen of het mooi is, als het maar doet waarvoor het gekocht is. Blauw blauw dus.


Kees ZHZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
  • Ambulancezorgbegeleider
    • Enkele foto's op mijn site
Reactie #184 Gepost op: 3 november 2006, 15:03:20
hallo allemaal


heb tijdens de beurs even gelegenheid gehad om met een vertegenwoordiger te spreken van de firma
de balk is voorop op die manier gemonteerd om aan het bestek van de klant te voldoen. er zullen dus meerdere en mooiere mogelijkheden zijn .

groeten fast-one
Ik heb ook een man gesproken about this item maar hij vertelde me dat die balk zo geplaatst is omdat hij anders te hoog zou worden voor de tunnel en de ambulance niet door de tunnel kan rijden en dit dan weer als nadeel kan gelden omdat de ambu dan bijv. om moet rijden! ;)

aldus vertegenwoordiger  :)
Gaat het niet zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.


pesje2

  • Gast
Reactie #185 Gepost op: 3 november 2006, 16:41:40
Hadden ze hem niet dan mooi kunnen inbouwen?

Zoals bij de laagbouw mercedesen.
Zoals hier:



Gr. Niels


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #186 Gepost op: 3 november 2006, 23:56:03
Omdat hij niet door de poort kan van het ziekenhuis zerker. Hier hebben we hetzelfde probleem met de nieuwe ambulance.

Mvg,


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #187 Gepost op: 26 november 2006, 12:38:13
Ambulance met pech Angerlo      

zaterdag 25 november 2006  

ANGERLO - Zaterdagavond omstreeks 10 uur heeft een ambulance pech gekregen aan de Zevenaarseweg in Angerlo. Tijdens het aanrijden voor spoedrit in Giesbeek begon de wagen te haperen, en kwam tot stilstand in de berm. Het ambulancepersoneel kwam tot de conclusie dat er olie lekte bij het motorblok van de wagen.

De brandweer van Doesburg werdt ingeroepen om het oliespoor dat zij hadden achtergelaten op te ruimen. Een monteur van de mercedes garage heeft de wagen nagekeken en ontdekte de oorzaak vermoedelijk in de kop van de auto. De ambulance is afgesleept door de Firma Amerongen. De brandweer reinigde aansluitend het wegdek en keerde omstreeks half 12 terug naar de kazerne.

Voor de foto's, kijk even hier: http://www.112alarm.com/index/content/view/932/42/

Bron: www.112alarm.com
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


Dennis Kempers

  • Brandweervrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Manschap A - Post Soest
Reactie #188 Gepost op: 26 november 2006, 13:22:11
Ik was ter plekke en heb het betreffende bericht opgesteld.
Zo zie je maar, ook ambulances gaan wel eens stuk.


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #189 Gepost op: 26 november 2006, 14:04:07
Ik was ter plekke en heb het betreffende bericht opgesteld.
Zo zie je maar, ook ambulances gaan wel eens stuk.

Ja en dat terwijl het een van de nieuwste is... Geluk hebben ze niet echt in Gelderland midden.
Nurse powerrrrr