Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances

Auteur Topic: Mercedes-Benz Sprinter A-ambulances  (gelezen 859661 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Svs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 339
Reactie #390 Gepost op: 17 maart 2009, 12:55:23




Dienst:                          VZA Amsterdam & Omgeving
Roepnummer:                12-183
Soort voertuig:               Ambulance
Merk en type:                 Mercedes Benz 318CDI Sprinter Amstra
Overige bijzonderheden:  wordt vandaag afgeleverd
Gebruik mijn foto's niet zonder mijn toestemming


Svs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 339
Reactie #391 Gepost op: 17 maart 2009, 13:02:49


Dienst:                           AmbulanceZorg Rotterdam-Rijnmond
Roepnummer:                 17-165
Soort voertuig:               Ambulance
Merk en type:                 Mercedes Benz 318CDI Sprinter Amstra/System Strobel
Overige bijzonderheden:   in wording
Gebruik mijn foto's niet zonder mijn toestemming


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #392 Gepost op: 17 maart 2009, 13:12:28
Die bak van de VZA is echt netjes  :o Tien keer beter als die Transporter met die container er op :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Svs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 339
Reactie #393 Gepost op: 17 maart 2009, 13:31:23
Vond ik ook al. Ben benieuwd of ze er nog meer van gaan bestellen.  O0
Gebruik mijn foto's niet zonder mijn toestemming


Bart S

  • Gast
Reactie #394 Gepost op: 17 maart 2009, 13:48:51
Die bak van de VZA is echt netjes  :o Tien keer beter als die Transporter met die container er op :P

Een beetje lief zijn voor onze mini-MICU's he ;D Persoonlijk vind ik de lijn van de geel-oranje strepen te laag. Het witte vlak is in verhouding te groot. En als aanvulling voor het (niet meer verplichte?) lijstje: deze gaat naar Hoofddorp.

En nu ik er nog eens naar kijk: wat zit er in de grille, naast het blauw? En achterop een mooie arrowstick? Dat is dus de kentekenhouder. Goeiemorgen!! (nachtdienst gehad he.... )

Stiekem hadden wij ook de Mercedes willen hebben :-[


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #395 Gepost op: 17 maart 2009, 18:17:00
en hoe zit het met de verplichte groene lamp en oranje lamp?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #396 Gepost op: 17 maart 2009, 19:15:53
Een beetje lief zijn voor onze mini-MICU's he ;D Persoonlijk vind ik de lijn van de geel-oranje strepen te laag. Het witte vlak is in verhouding te groot. En als aanvulling voor het (niet meer verplichte?) lijstje: deze gaat naar Hoofddorp.

En nu ik er nog eens naar kijk: wat zit er in de grille, naast het blauw? En achterop een mooie arrowstick? Dat is dus de kentekenhouder. Goeiemorgen!! (nachtdienst gehad he.... )

Stiekem hadden wij ook de Mercedes willen hebben :-[

Gave bak  ;) enorme verbetering vergeleken de VW's. Die LED lamp achterop is bijna zeker weten groen.
Voor is dan misschien ook groen?
Zie deze foto van achterzijde VW T5


Svs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 339
Reactie #397 Gepost op: 17 maart 2009, 19:43:06
Een beetje lief zijn voor onze mini-MICU's he ;D Persoonlijk vind ik de lijn van de geel-oranje strepen te laag. Het witte vlak is in verhouding te groot. En als aanvulling voor het (niet meer verplichte?) lijstje: deze gaat naar Hoofddorp.

En nu ik er nog eens naar kijk: wat zit er in de grille, naast het blauw? En achterop een mooie arrowstick? Dat is dus de kentekenhouder. Goeiemorgen!! (nachtdienst gehad he.... )

Stiekem hadden wij ook de Mercedes willen hebben :-[

Tussen de blauwe LED units in zitten twee witte LED units. Had te maken met ontbreken van wigwag (xenon). Deze units proberen hetzelfde effect te veroorzaken. Of dat lukt vraag ik mij wel af. :-\



Gebruik mijn foto's niet zonder mijn toestemming


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #398 Gepost op: 17 maart 2009, 19:49:02
Tussen de blauwe LED units in zitten twee witte LED units. Had te maken met ontbreken van wigwag (xenon). Deze units proberen hetzelfde effect te veroorzaken. Of dat lukt vraag ik mij wel af. :-\

http://img150.imageshack.us/img150/9292/12183kennemerland6.jpg

http://img150.imageshack.us/img150/7723/12183kennemerland90.jpg

Heel bijzonder... Wig-Wag kan toch alsnog gewoon geïnstalleerd worden?
Dit is echt niet te vergelijken met het normale wig wag effect ben ik bang  ::)


MachiaveIIi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 230
Reactie #399 Gepost op: 17 maart 2009, 20:17:22
Een beetje lief zijn voor onze mini-MICU's he ;D Persoonlijk vind ik de lijn van de geel-oranje strepen te laag. Het witte vlak is in verhouding te groot. En als aanvulling voor het (niet meer verplichte?) lijstje: deze gaat naar Hoofddorp.

En nu ik er nog eens naar kijk: wat zit er in de grille, naast het blauw? En achterop een mooie arrowstick? Dat is dus de kentekenhouder. Goeiemorgen!! (nachtdienst gehad he.... )

Stiekem hadden wij ook de Mercedes willen hebben :-[

Ah! de eerste beelden... en géén grijze neus.. :D maar idd.. het witte vlak is te groot en de oranje markering te laag. Zie ook het logo dat een beetje in limbo tussen het wit en het oranje hangt. Maar ja, dat krijg je als je in ene geen gele wagens maar witte ambulances met oranje vlakken (of visa versa) moet gaan beplakken.... ;D. Gelukkig maar zeg ik zo, ik blijf het oranje prachtig vinden.

p.s. zijn de auto's voor de Karperweg ook gearriveerd of komen die later zonder schoonheidsfoutjes zoals de wigwag, hoogte van de bestickering en de arrowstick?