Vacatures in coronatijd

Auteur Topic: Vacatures in coronatijd  (gelezen 4448 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Florence

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Gepost op: 11 september 2020, 13:08:08
Goedendag allemaal,

Nu met de huidige coronacrisis is het natuurlijk niet te omzeilen dat de vacatures en selectieprocedure anders zal lopen.
Maar voor zover ik kan zien zijn er een hoop vacatures geschrapt. De N5 opleiding bijvoorbeeld heeft naar mijn weten al best een hele tijd geen vacatures meer opengesteld gehad. Is er iemand die toevallig weet wanneer deze opleiding weer opengesteld wordt?
Startmoment in januari '21 is er niet en op de site staat nog niet wanneer de vacature weer opengesteld wordt.
Wil binnenkort gaan solliciteren maar als er geen vacatures opengesteld worden gaat dat moeilijk worden ;)
Meer mensen die voor N5 gaan solliciteren en hier tegenaan lopen? Ben erg benieuwd.

Groetjes! Florence




rusdi

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #1 Gepost op: 13 september 2020, 20:01:32
Ik wacht zelf op vacatures voor de hbo-masteropleiding recherche!
Zelfde geval daar, had in April vacatures verwacht voor november maar helaas!
Nog steeds niets voorbij zien komen.


a.golab

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #2 Gepost op: 14 september 2020, 16:24:16
Ik zit te wachten op de vacature voor de N4 opleiding :(. Ik hoop echt dat in december weer wat vrij komt


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #3 Gepost op: 14 september 2020, 18:27:35
Beste,

Ik ben uiteraard geen recruiter, maar wat ik wel weet is dat er behoorlijk veel mensen op de wachtlijst staan die al in 2019 gesolliciteerd hadden. Dit kan je ook via deze forums lezen. Nu week 05 2021 is al vol en de rest van de wachtlijst zal aangevuld worden voor startmoment mei 2021 ( wat nog niet zeker is). Dus mijn gevoel zegt dat er zeker 2020 geen vacatures meer zullen komen. Beste kans is voorjaar 2021.


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #4 Gepost op: 18 september 2020, 18:56:25
Er is inderdaad een wachtlijst.

Ik heb in november 2019 gesolliciteerd voor startmoment oktober 2020. Tijdens de intake te horen gekregen dat ik doorgeschoven zou worden naar januari 2021.
Aangezien oktober 2020 is geschrapt, en deze hele lichting naar januari 2021 is verplaatst, zal ik, en vele andere, doorschuiven naar mei of zelf oktober 2021.
Ik verwacht komende tijd dus zeker geen vacatures.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2020, 17:57:48
Ik heb inmiddels bericht gehad dat ik ben ingeschreven voor week 17 2021. Eenheid Limburg
Ik moet deze week een aantal testen en vragenlijsten invullen (Deel A)
Aspirant eenheid Limburg april '21


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #6 Gepost op: 28 oktober 2020, 19:56:22
Beste mensen,

Dit staat vermeld op de website van kom bij de politie voor wie wilt solliciteren binnenkort?

Plaatsen voor de Basis Politieopleiding op mbo 4-niveau zullen naar verwachting in december 2020 worden opengesteld. Heb je nog geen vacature-alert aangemaakt doe dat dan snel.