Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117249 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Gepost op: 31 oktober 2020, 23:17:08
Ik heb even een nieuw topic aangemaakt voor de sollicitanten van week 17 2021 om het een beetje overzichtelijk te houden.

Post hier dus jullie voortgangen in de sollicitatie procedure :)


Aspirant eenheid Limburg april '21


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #1 Gepost op: 2 november 2020, 08:40:02
Ik heb zelf zojuist te horen gekregen dat ik de capaciteitstesten gehaald heb. Binnenkort dus het psychologische gedeelte. :D
Aspirant eenheid Limburg april '21


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #2 Gepost op: 2 november 2020, 11:04:48
Ik heb zelf zojuist te horen gekregen dat ik de capaciteitstesten gehaald heb. Binnenkort dus het psychologische gedeelte. :D

Gefeliciteerd Francois!

Rollenspel vond ik erg leuk om te doen, psychologisch 'interview' is vooral lang en gewoon genoeg over jezelf vertellen.

Weet je al voor welke eenheid je opgaat? Ik zelf zit nu te wachten op uitkomst screening en aannamegesprek, en sta voor de eenheid Noord-Holland op de lijst:)


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #3 Gepost op: 2 november 2020, 11:46:52
Gefeliciteerd Francois!

Rollenspel vond ik erg leuk om te doen, psychologisch 'interview' is vooral lang en gewoon genoeg over jezelf vertellen.

Weet je al voor welke eenheid je opgaat? Ik zelf zit nu te wachten op uitkomst screening en aannamegesprek, en sta voor de eenheid Noord-Holland op de lijst:)

Dankje! Ik heb gesolliciteerd bij de eenheid Limburg.
10nov heb ik het rollenspel en gesprek met de psycholoog.

8 jaar geleden al eens voor deel B opgegaan, maar ik was toen pas nét 18, en kon toen helaas niet genoeg overtuigen. Ik heb er de volste vertrouwen in dat het nu wel gaat lukken.

Dan zit het er bijna op voor jou. Ook week 17 2021?
Aspirant eenheid Limburg april '21


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #4 Gepost op: 2 november 2020, 12:07:01
Gefeliciteerd man. Ik dag later dan jou rollenspel en interview, ook voor week 17 ehd Limburg
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #5 Gepost op: 2 november 2020, 12:34:38
Dankje! Ik heb gesolliciteerd bij de eenheid Limburg.
10nov heb ik het rollenspel en gesprek met de psycholoog.

8 jaar geleden al eens voor deel B opgegaan, maar ik was toen pas nét 18, en kon toen helaas niet genoeg overtuigen. Ik heb er de volste vertrouwen in dat het nu wel gaat lukken.

Dan zit het er bijna op voor jou. Ook week 17 2021?

Aah je bent al eens opgekomen, dan ben je nu 26 en een heel pak ervaring meer. Als je het nu nog steeds wilt zit het met de motivatie wel goed! Ikzelf ben ook 26 en dacht dat ik wel 'oud' was in vergelijking met andere sollicitanten, bedankt voor de bevestiging dat ik niet de enige ben in onze leeftijdsklasse.

Ja ik sta er ook op voor week 17 '21, hoop dat ik snel weer eens wat hoor van de recruiters!

Alvast succes!


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #6 Gepost op: 2 november 2020, 12:42:04
Aah je bent al eens opgekomen, dan ben je nu 26 en een heel pak ervaring meer. Als je het nu nog steeds wilt zit het met de motivatie wel goed! Ikzelf ben ook 26 en dacht dat ik wel 'oud' was in vergelijking met andere sollicitanten, bedankt voor de bevestiging dat ik niet de enige ben in onze leeftijdsklasse.

Ja ik sta er ook op voor week 17 '21, hoop dat ik snel weer eens wat hoor van de recruiters!

Alvast succes!

Ik ben 27, dus we zijn al 3 man sterk in deze leeftijdscategorie haha.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #7 Gepost op: 2 november 2020, 13:25:02
Gefeliciteerd man. Ik dag later dan jou rollenspel en interview, ook voor week 17 ehd Limburg

Dankje, jij ook nog gefeliciteerd. Op naar de volgende stap :)

Aah je bent al eens opgekomen, dan ben je nu 26 en een heel pak ervaring meer. Als je het nu nog steeds wilt zit het met de motivatie wel goed! Ikzelf ben ook 26 en dacht dat ik wel 'oud' was in vergelijking met andere sollicitanten, bedankt voor de bevestiging dat ik niet de enige ben in onze leeftijdsklasse.

Ja ik sta er ook op voor week 17 '21, hoop dat ik snel weer eens wat hoor van de recruiters!

Alvast succes!

Ja met die ervaring en motivatie zit het wel goed.
Ik hoop dat je snel weer wat hoort. Dat wachten is niks haha.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #8 Gepost op: 2 november 2020, 15:42:02
Dankje, jij ook nog gefeliciteerd. Op naar de volgende stap :)

Ja met die ervaring en motivatie zit het wel goed.
Ik hoop dat je snel weer wat hoort. Dat wachten is niks haha.


Ben wel benieuwd of het ook echt week 17 2021 gaat worden, of dat we wederom opgeschoven worden omdat het al vol zit.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #9 Gepost op: 2 november 2020, 15:47:49

Ben wel benieuwd of het ook echt week 17 2021 gaat worden, of dat we wederom opgeschoven worden omdat het al vol zit.

Dat zou inderdaad best zuur zijn, maar wel iets waar we misschien rekening mee moeten houden inderdaad.
Ik verwacht zelf van niet. Jij hebt ook nov/dec 2019 al gesolliciteerd toch?
Aspirant eenheid Limburg april '21