Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 118042 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #100 Gepost op: 5 januari 2021, 14:13:51
Vanochtend was het gesprek van de screening.
na eerst via whatsapp-beeldbellen elkaar gezien te hebben, hebben we anderhalf uur gesproken over familierelaties, (crimineel) verleden en je persoonlijkheid etc.

Na het gesprek is mij verteld dat er een positieve aanbeveling verstuurd wordt naar de 'aanvrager' dus politie Noord-Holland 98uiye.

Al meer mensen het gesprek ingepland?

Dat is fijn! Gefeliciteerd!

Toevallig net een mail ontvangen met mijn salaris en wat formulieren die ik moest terug sturen. Ik hoop dat mijn gesprek snel gaat plaatsvinden!


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #101 Gepost op: 5 januari 2021, 14:27:10
Vanochtend was het gesprek van de screening.
na eerst via whatsapp-beeldbellen elkaar gezien te hebben, hebben we anderhalf uur gesproken over familierelaties, (crimineel) verleden en je persoonlijkheid etc.


Na het gesprek is mij verteld dat er een positieve aanbeveling verstuurd wordt naar de 'aanvrager' dus politie Noord-Holland 98uiye.

Al meer mensen het gesprek ingepland?

Gefeliciteerd!

Ik ben nog aan het wachten op het telefoontje voor het gesprek in te plannen. 1-12 de bevestiging dat mijn documenten compleet zijn. 10-12 al de intentie tot aanstelling ontvangen en op 16-12 medisch goedgekeurd.

Ik verwacht (en hoop) in de loop van volgende week iets te horen om een afspraak in te plannen (ehd Limburg)
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #102 Gepost op: 5 januari 2021, 14:33:20
Vanochtend was het gesprek van de screening.
na eerst via whatsapp-beeldbellen elkaar gezien te hebben, hebben we anderhalf uur gesproken over familierelaties, (crimineel) verleden en je persoonlijkheid etc.

Na het gesprek is mij verteld dat er een positieve aanbeveling verstuurd wordt naar de 'aanvrager' dus politie Noord-Holland 98uiye.

Al meer mensen het gesprek ingepland?

Gefeliciteerd kerel, leuk man. Ik wacht alleen nog op belletje om ook de screening te doen. Verder alles al compleet. Hoop dat het opschiet.


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #103 Gepost op: 5 januari 2021, 15:03:13
Vanochtend was het gesprek van de screening.
na eerst via whatsapp-beeldbellen elkaar gezien te hebben, hebben we anderhalf uur gesproken over familierelaties, (crimineel) verleden en je persoonlijkheid etc.

Na het gesprek is mij verteld dat er een positieve aanbeveling verstuurd wordt naar de 'aanvrager' dus politie Noord-Holland 98uiye.

Al meer mensen het gesprek ingepland?

Toppie, gefeliciteerd! Ik had op 2 november alles opgestuurd voor de screening. 8 december salarisvoorstel ontvangen en de intentie tot aanstelling. Nu alleen nog wachten om een afspraak te maken voor het gesprek. Het wordt allemaal wel krap met een opzegtermijn van 3 maanden.....


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #104 Gepost op: 5 januari 2021, 16:13:01
Ik ben vandaag gebeld om aanstaande maandag het screeninggesprek te voeren. Onwijs veel zin in, eindelijk is de laatste stap in zicht!


DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #105 Gepost op: 5 januari 2021, 21:40:31
Vanochtend was het gesprek van de screening.
na eerst via whatsapp-beeldbellen elkaar gezien te hebben, hebben we anderhalf uur gesproken over familierelaties, (crimineel) verleden en je persoonlijkheid etc.

Na het gesprek is mij verteld dat er een positieve aanbeveling verstuurd wordt naar de 'aanvrager' dus politie Noord-Holland 98uiye.

Al meer mensen het gesprek ingepland?

Gefeliciteerd goed om te horen!
Nog geen gesprek gepland. Wel gister gebeld en te horen gekregen dat ivm mijn opzegtermijn van 3 maanden ik snel wat te horen zou krijgen.


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #106 Gepost op: 5 januari 2021, 21:56:19
Gefeliciteerd goed om te horen!
Nog geen gesprek gepland. Wel gister gebeld en te horen gekregen dat ivm mijn opzegtermijn van 3 maanden ik snel wat te horen zou krijgen.

Wat een vreemde opzegtermijnen allemaal. 1 of max 2 maanden heb ik nog wel is wat van gehoord. Maar 3 maanden niet. Wel fijn dat ze opschieten voor je


DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #107 Gepost op: 7 januari 2021, 16:02:12
Vandaag gebeld om op 13 januari het screenings gesprek te houden. Mij is verteld dat het gesprek minimaal
2,5 uur gaat duren. Dat word een lange zit maar er zit schot in de zaak.  


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #108 Gepost op: 7 januari 2021, 16:09:05
Vandaag gebeld om op 13 januari het screenings gesprek te houden. Mij is verteld dat het gesprek minimaal
2,5 uur gaat duren. Dat word een lange zit maar er zit schot in de zaak.

Nice man. Dan ga je die opzeg termijn dus gewoon halen. Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #109 Gepost op: 7 januari 2021, 16:32:37
Kreeg iedereen na het opsturen van hun screening documenten een bevestiging dat het allemaal compleet was? Heb het zelf begin December opgestuurd, maar niks verder vernomen dat het goed en compleet was.