Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 118299 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #450 Gepost op: 6 april 2021, 13:30:35
Ik loop met alles een beetje achter volgens mij  :P Ik heb nog geen PA gegevens ontvangen, of een officiële aanstelling.

Ben gisteren wel gebeld door de recruiter met het nieuws dat ik naar de PA Rotterdam mag waar ik blij mee ben, stukje dichter bij huis dan Eindhoven.
De rest vd gegevens zouden nog volgen.

Ff geduld nog!
We gaan klasgenoten worden trouwens, ik start ook in Rotterdam (ik ben ook blij dat het geen Eindhoven is gezien reistijd:)


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #451 Gepost op: 7 april 2021, 15:29:45
Hello!

Inmiddels hangt de kleding in de kast, heb ik een student nummer en inlog gegevens ontvangen voor het online les systeem. Ik heb al even snel gekeken. Het is een beetje zoeken nog, maar op een deel van de site kom ik al gewoon in het menu / opdrachten.

Ik heb alleen nog geen klas naam ontvangen. Dus ik zie de roosters wel, maar weet niet wie ik ben haha.

Betreft Academie Amsterdam.

Heb jij een mondkapje gekregen bij je uniform?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Zeemeeuw_zh

  • Aspirant Politie Amsterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
  • Aspirant Politie Amsterdam
Reactie #452 Gepost op: 7 april 2021, 20:17:58
Heb jij een mondkapje gekregen bij je uniform?
Hey, nee ik heb geen enkel mondkapje gekregen. Jij wel?


Zeemeeuw_zh

  • Aspirant Politie Amsterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
  • Aspirant Politie Amsterdam
Reactie #453 Gepost op: 7 april 2021, 20:18:41
Iemand al iets vernomen van de intro-week of eerste les dag? Hier nog niets over ontvangen...


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #454 Gepost op: 7 april 2021, 20:29:48
Hey, nee ik heb geen enkel mondkapje gekregen. Jij wel?

Nee ik ook niet haha, vandaar mijn vraag. Vind alleen de pet echt vervelend, heb nu het idee dat die te klein is, maar maat groter zat best los...

Je 2de vraag:

Ik heb vorige week een mail van de eenheid Limburg gehad met de uitnodiging voor Korpsdag 1 op 26-04, en korpsdag 2 op 04-05. Beediging is voor ons op 7-05.

Vandaag ook een mail gehad van de academie dat ik 28-04 om 8:30 op de academie moet zijn.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Zeemeeuw_zh

  • Aspirant Politie Amsterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
  • Aspirant Politie Amsterdam
Reactie #455 Gepost op: 7 april 2021, 20:59:35
Nee ik ook niet haha, vandaar mijn vraag. Vind alleen de pet echt vervelend, heb nu het idee dat die te klein is, maar maat groter zat best los...

Je 2de vraag:

Ik heb vorige week een mail van de eenheid Limburg gehad met de uitnodiging voor Korpsdag 1 op 26-04, en korpsdag 2 op 04-05. Beediging is voor ons op 7-05.

Vandaag ook een mail gehad van de academie dat ik 28-04 om 8:30 op de academie moet zijn.
Haha! Die pet zit echt weird. Ik kiep hem een beetje naar voren, anders zit die echt als iets voor naar het strand... Eigenlijk zit alle kleding chill, behalve die pet.

Ah jij hebt wel al iets gehoord, hier team Amsterdam nog niets ontvangen.. ach hebben nog 2 week +


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #456 Gepost op: 7 april 2021, 21:08:30
Haha! Die pet zit echt weird. Ik kiep hem een beetje naar voren, anders zit die echt als iets voor naar het strand... Eigenlijk zit alle kleding chill, behalve die pet.

Ah jij hebt wel al iets gehoord, hier team Amsterdam nog niets ontvangen.. ach hebben nog 2 week +

Ben ik gelukkig niet de enige die de pet raar vind haha. Volgens mij wil ik hem ook te ver naar onderen opzetten, zoals een normale pet. Achja, hoorde dat die pet alleen in het begin gedragen wordt en daarna kan die de kast in e050
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #457 Gepost op: 8 april 2021, 13:33:05
Ff geduld nog!
We gaan klasgenoten worden trouwens, ik start ook in Rotterdam (ik ben ook blij dat het geen Eindhoven is gezien reistijd:)

leuk!

Ik heb nu de afgelopen dagen ook alle gegevens ontvangen, E-Campus login, officiele aanstelling, en mail met gegevens voor de eerste opleidingsdag.

Zit nu alleen eens ff te koekeloeren hoe ik in godsnaam ga parkeren bij de PA in de buurt.
Is volgens mij allemaal betaald parkeren en geen parkeergelegenheid bij de PA zelf. En in de straat parkeren bij de PA zal ook een uitdaging worden als ik google streetview even bekijk.

Zit volgens mij wel een P+R op loopafstand, dus maar hopen dat daar plek is ofzo.. Gaan we nog wel ff uitzoeken  :P


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #458 Gepost op: 8 april 2021, 16:39:22
leuk!

Ik heb nu de afgelopen dagen ook alle gegevens ontvangen, E-Campus login, officiele aanstelling, en mail met gegevens voor de eerste opleidingsdag.

Zit nu alleen eens ff te koekeloeren hoe ik in godsnaam ga parkeren bij de PA in de buurt.
Is volgens mij allemaal betaald parkeren en geen parkeergelegenheid bij de PA zelf. En in de straat parkeren bij de PA zal ook een uitdaging worden als ik google streetview even bekijk.

Zit volgens mij wel een P+R op loopafstand, dus maar hopen dat daar plek is ofzo.. Gaan we nog wel ff uitzoeken  :P

Er zal veel gecarpoold worden gok ik haha.. net ff aan een vriend gevraagd die net klaar is, of we wel gewoon kunnen parkeren daar haha als ik iets weet hoor je het!

Volgende week ff kennismaken online toch?


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #459 Gepost op: 8 april 2021, 16:50:43
leuk!

Ik heb nu de afgelopen dagen ook alle gegevens ontvangen, E-Campus login, officiele aanstelling, en mail met gegevens voor de eerste opleidingsdag.

Zit nu alleen eens ff te koekeloeren hoe ik in godsnaam ga parkeren bij de PA in de buurt.
Is volgens mij allemaal betaald parkeren en geen parkeergelegenheid bij de PA zelf. En in de straat parkeren bij de PA zal ook een uitdaging worden als ik google streetview even bekijk.

Zit volgens mij wel een P+R op loopafstand, dus maar hopen dat daar plek is ofzo.. Gaan we nog wel ff uitzoeken  :P

Als we vroeg zijn kunnen we daar we parkeren.. anders plekje in de buurt zoeken..