Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117187 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #30 Gepost op: 17 november 2020, 14:31:49
Daar wacht ik dus op. Rollenspel echt een goed gevoel aan over gehouden alleen dat lange wachten (morgen is het exact 5 werkdagen) laat mij dus twijfelen

Ik ga er vanuit dat ze het bijzonder druk hebben, dus denk niet dat het veel over de uitslag zegt;)


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #31 Gepost op: 17 november 2020, 14:42:53
Ik ga er vanuit dat ze het bijzonder druk hebben, dus denk niet dat het veel over de uitslag zegt;)

Fingers crossed
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #32 Gepost op: 18 november 2020, 10:29:47
Daar wacht ik dus op. Rollenspel echt een goed gevoel aan over gehouden alleen dat lange wachten (morgen is het exact 5 werkdagen) laat mij dus twijfelen

Niet twijfelen, ik had Deel B ook op een vrijdag. Ging de week erop op vakantie, elke dag mail gecheck tot dat ik er bij neer viel, kreeg het verlossende mailtje de week erna pas na het weekend. Dus 6 werkdagen!

Vandaag mail gehad dat medische keuring goedgekeurd was. Nu dus alleen nog de screening. Ben benieuwd!


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #33 Gepost op: 18 november 2020, 16:44:01
Werkdag 5 voorbij en wederom geen uitslag. Geduld wordt zo wel echt op de proef gesteld. Zit niets anders op dan afwachten, alhoewel ik het wel opmerkelijk vind dat er in de mails etc wordt gecommuniceert binnen 5 werkdagen uitslag. Maargoed, morgen weer een nieuwe dag🤯
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #34 Gepost op: 18 november 2020, 17:25:58
Werkdag 5 voorbij en wederom geen uitslag. Geduld wordt zo wel echt op de proef gesteld. Zit niets anders op dan afwachten, alhoewel ik het wel opmerkelijk vind dat er in de mails etc wordt gecommuniceert binnen 5 werkdagen uitslag. Maargoed, morgen weer een nieuwe dag🤯

Bij defensie hadden we de kreet: "hurry up and wait", oftewel jij moet heel snel zijn om vervolgens op de 'leidinggevenden' te wachten. Krijg het idee dat ik hem bij de politie ook wel kan gebruiken. Hopelijk ga je met goed nieuws het weekend nog in!


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #35 Gepost op: 18 november 2020, 17:36:27
Bij defensie hadden we de kreet: "hurry up and wait", oftewel jij moet heel snel zijn om vervolgens op de 'leidinggevenden' te wachten. Krijg het idee dat ik hem bij de politie ook wel kan gebruiken. Hopelijk ga je met goed nieuws het weekend nog in!

Meest gehoorde kreet die ik bij Defensie heb gehoord was “wachten om te wachten”. Ook deze kan zo overgenomen worden bij de politie 098uo. Ik hoop ook dat ik desondanks nog met goed nieuws het weekend in kan
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #36 Gepost op: 19 november 2020, 07:44:32
Ik ben nu een half jaar bezig bij eenheid Amsterdam en het sollicitatietraject was inderdaad een heel proces. Ik heb soms 30 dagen tussen stappen moeten wachten :p
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #37 Gepost op: 19 november 2020, 15:52:04
Ook ik mag na enige vertraging (met welgemeende excuses van de psycholoog) mededelen dat ik deel b succesvol heb doorstaan. Volgende week deel c😁
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #38 Gepost op: 20 november 2020, 13:17:04
Ook ik mag na enige vertraging (met welgemeende excuses van de psycholoog) mededelen dat ik deel b succesvol heb doorstaan. Volgende week deel c😁

Gefeliciteerd man,

Nu goed aant sporten? Haha


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #39 Gepost op: 20 november 2020, 15:24:11
Vandaag deel C in Apeldoorn gehad, deze ook behaald. Nu alleen nog medische keuring en screening. :D
Aspirant eenheid Limburg april '21