Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117183 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #40 Gepost op: 20 november 2020, 19:48:32
Gefeliciteerd man,

Nu goed aant sporten? Haha

Ben sowieso al vrij fit, qua conditie zit ik nu tegen de toelatingseis voor mariniers. Dus wat dat betreft maak ik me daar geen zorgen over haha
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #41 Gepost op: 20 november 2020, 20:41:54
Met een beetje  goede basisconditie lukt de test al wel hoor. Heb altijd gevoetbald en ook jaren bij defensie gewerkt. Voor de sport test een jaar echt niks meer aan mijn conditie gedaan en toen ook gewoon gehaald.


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #42 Gepost op: 25 november 2020, 16:50:09
10 december medische keuring :D

Is het zo dat ze de screening opstarten als de medische keuring positief is, of word deze al opgestart als de documenten compleet zijn?
Aspirant eenheid Limburg april '21


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #43 Gepost op: 25 november 2020, 16:53:56
10 december medische keuring :D

Is het zo dat ze de screening opstarten als de medische keuring positief is, of word deze al opgestart als de documenten compleet zijn?

Volgensmij word deze opgestart als je medische keuring positief is bevonden. Ik zit nog steeds met smacht te wachten. Op iets van de screening. Geen idee wanneer ik wat hoor


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #44 Gepost op: 25 november 2020, 18:30:58
Volgensmij word deze opgestart als je medische keuring positief is bevonden. Ik zit nog steeds met smacht te wachten. Op iets van de screening. Geen idee wanneer ik wat hoor

Zelfde hier, vorige week woensdag gehoord medische keuring positief was. Documenten + salaris allemaal doorgestuurd maar nog niks gehoord wanneer het start of iets dergelijks.



Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #45 Gepost op: 25 november 2020, 18:39:20
Zelfde hier, vorige week woensdag gehoord medische keuring positief was. Documenten + salaris allemaal doorgestuurd maar nog niks gehoord wanneer het start of iets dergelijks.

Jij hebt het verzoek voor het aanleveren van documenten pas gekregen na de medische keuring?
Ik heb de documenten al moeten aanleveren samen met de aanvraag voor de medische keuring. Vandaar de vraag.
Echter verzoek voor aanleveren salarisstroken heb ik nog niet ontvangen.
Aspirant eenheid Limburg april '21


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #46 Gepost op: 25 november 2020, 18:43:01
Jij hebt het verzoek voor het aanleveren van documenten pas gekregen na de medische keuring?
Ik heb de documenten al moeten aanleveren samen met de aanvraag voor de medische keuring. Vandaar de vraag.
Echter verzoek voor aanleveren salarisstroken heb ik nog niet ontvangen.

Nee heb alles al ervoor gekregen en ingeleverd. 5 November meen ik. Medischekeuring had ik 13 November. Dus wel alles voor de keuring. Merk idd bij iedereen andere volgorde is.


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #47 Gepost op: 25 november 2020, 18:43:56
Jij hebt het verzoek voor het aanleveren van documenten pas gekregen na de medische keuring?
Ik heb de documenten al moeten aanleveren samen met de aanvraag voor de medische keuring. Vandaar de vraag.
Echter verzoek voor aanleveren salarisstroken heb ik nog niet ontvangen.

Verzoek tot salarisstroken heb ik ook nog niet gehad. Kan ook later denk ik. Is denk ik dan per eenheid verschillend.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #48 Gepost op: 26 november 2020, 13:05:56
Deel C ook succesvol afgerond. Het einde is in zicht, de laatste stappen.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #49 Gepost op: 1 december 2020, 16:09:58
Vanochtend de bevestiging van Screening dat mijn documenten in goede orde en compleet zijn ontvangen. Tevens zojuist het verzoek gekregen om salarisstroken op te sturen van de laatste 24 maanden. Ik ben benieuwd met welk aanbod ze komen😁
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021