Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117210 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #50 Gepost op: 1 december 2020, 23:32:08
Vanochtend de bevestiging van Screening dat mijn documenten in goede orde en compleet zijn ontvangen. Tevens zojuist het verzoek gekregen om salarisstroken op te sturen van de laatste 24 maanden. Ik ben benieuwd met welk aanbod ze komen😁

Spannend !

Welk aanbod? Als je even naar de website gaat... https://kombijde.politie.nl/agent-worden/zo-werkt-het/salaris en vervolgens je bruto invult dan weet je ongeveer wat het voorstel zal zijn.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #51 Gepost op: 2 december 2020, 07:56:28
Spannend !

Welk aanbod? Als je even naar de website gaat... https://kombijde.politie.nl/agent-worden/zo-werkt-het/salaris en vervolgens je bruto invult dan weet je ongeveer wat het voorstel zal zijn.

Komt dat een beetje overeen? Wat op de site er uit komt is best een redelijk voorstel
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #52 Gepost op: 3 december 2020, 12:44:29
Komt dat een beetje overeen? Wat op de site er uit komt is best een redelijk voorstel

Yes, de informatie die op de site staat komt overheen met het daadwerkelijke salarisaanbod.  

Ik heb vorige maand de intentie tot aanstellen gehad om te starten in week 17 en heb al een salarisvoorstel gekregen die precies was wat ik verwachtte.
Recruiter was zelfs nog zo vriendelijk om een (onder voorbehoud) proforma nettoberekening achterop te sturen om te zien wat je daadwerkelijk overhoudt. gaan nog wat pensioenregelingen af etc)


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #53 Gepost op: 3 december 2020, 13:06:43
Yes, de informatie die op de site staat komt overheen met het daadwerkelijke salarisaanbod.  

Ik heb vorige maand de intentie tot aanstellen gehad om te starten in week 17 en heb al een salarisvoorstel gekregen die precies was wat ik verwachtte.
Recruiter was zelfs nog zo vriendelijk om een (onder voorbehoud) proforma nettoberekening achterop te sturen om te zien wat je daadwerkelijk overhoudt. gaan nog wat pensioenregelingen af etc)

Ah mooi. Ik ben benieuwd! Die ogentest op de medische keuring, is dat aan de hand van letters oplezen, of waar het gat zit in de cirkel?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #54 Gepost op: 3 december 2020, 13:22:36
Ah mooi. Ik ben benieuwd! Die ogentest op de medische keuring, is dat aan de hand van letters oplezen, of waar het gat zit in de cirkel?

Ik heb hem afgelopen dinsdag gehad en het was letters oplezen op afstand, en de kleurenblindtest met cijfers in een boekje.

Ik moet wel zeggen dat het me tegenviel, ik heb de afgelopen jaren altijd te horen gekregen dat mijn ogen bovengemiddeld goed waren en moest echt mijn best doen om de letters te lezen. En dan met name door de grote afstand.

Heb overigens niet te horen gekregen of ik ruim geslaagd was voor de ogentest of op het randje, maar had verwacht dat het makkelijker zou wezen.


Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #55 Gepost op: 3 december 2020, 13:32:54
Komt dat een beetje overeen? Wat op de site er uit komt is best een redelijk voorstel

Bij mij kwam er zelfs meer uit dan dat de website aangaf. Want dat is ook nog op basis van 36 uur en je wordt aangesteld op 38 uur. En je krijgt ook nog een vakantietoeslag + EJU. Plus dat je het tweede jaar de praktijk in gaat en dan als het goed is ook al je toeslagen gaat ontvangen, dat schijnt ook nog wel wat extra mee te brengen.
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #56 Gepost op: 3 december 2020, 15:28:07
Hier ook nog aan het wachten op de screening, ongeveer een maand geleden alles opgestuurd. Salarisvoorstel moet ik ook nog ontvangen. Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid midden-Nederland


ggbb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #57 Gepost op: 8 december 2020, 14:07:15
Ongelooflijk.
Dan wordt er na de sport test en verificatie test gemeld dat je in principe onder voorbehoud kunt beginnen in week 17 en dat alleen de screening en medische test nog 'even' afgerond moeten worden.

En dan krijg je doodleuk, anderhalve maand later, een telefoontje dat week 17 al vol zit en het maar de vraag is of je in augustus wel kunt beginnen. Omdat er nu via een nieuw rankingsysteem wordt gewerkt...

Eenheid Oost-Nederland

De moed zakt in de schoenen zo...


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #58 Gepost op: 8 december 2020, 14:45:39
Ongelooflijk.
Dan wordt er na de sport test en verificatie test gemeld dat je in principe onder voorbehoud kunt beginnen in week 17 en dat alleen de screening en medische test nog 'even' afgerond moeten worden.

En dan krijg je doodleuk, anderhalve maand later, een telefoontje dat week 17 al vol zit en het maar de vraag is of je in augustus wel kunt beginnen. Omdat er nu via een nieuw rankingsysteem wordt gewerkt...

Eenheid Oost-Nederland

De moed zakt in de schoenen zo...

Oh oh oh wat een ellende...
Hadden ze je wel al benaderd voor een medische keuring? Deze is namelijk maar 6 maanden geldig (tenzij dit door covid ook weer is aangepast)
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


ggbb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #59 Gepost op: 8 december 2020, 15:44:41
Oh oh oh wat een ellende...
Hadden ze je wel al benaderd voor een medische keuring? Deze is namelijk maar 6 maanden geldig (tenzij dit door covid ook weer is aangepast)

Nee dat nog niet, maar daar zou ik eind november voor gebeld worden... Toen na anderhalve maand maar eens zelf contact opgenomen met dit als resultaat.