Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117185 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #60 Gepost op: 8 december 2020, 16:12:42
Nee dat nog niet, maar daar zou ik eind november voor gebeld worden... Toen na anderhalve maand maar eens zelf contact opgenomen met dit als resultaat.

Dat is echt enorm zuur. Ik had de uitnodiging van de medische keuring ontvangen de dag dat ik deel C had afgerond.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #61 Gepost op: 8 december 2020, 22:40:01
Ongelooflijk.
Dan wordt er na de sport test en verificatie test gemeld dat je in principe onder voorbehoud kunt beginnen in week 17 en dat alleen de screening en medische test nog 'even' afgerond moeten worden.

En dan krijg je doodleuk, anderhalve maand later, een telefoontje dat week 17 al vol zit en het maar de vraag is of je in augustus wel kunt beginnen. Omdat er nu via een nieuw rankingsysteem wordt gewerkt...

Eenheid Oost-Nederland

De moed zakt in de schoenen zo...

Wat ongelooflijk balen zeg! Dus je weet nu eigenlijk helemaal niks over hoe het nu verder gaat?

En wat is dat nieuwe rankingsysteem dan?


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #62 Gepost op: 9 december 2020, 06:31:29
Balen man. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Mijn medische keuring heb ik volgende week woensdag.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


ldv121

  • Agent NN
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #63 Gepost op: 9 december 2020, 12:50:40
Hier ook wachtende op de screening. Gesolliciteerd in november 2019,
heb deel a+b afgerond in januari en heb inmiddels ook een intentie tot aanstelling ontvangen.
Veel geduld hebben maar het is het wachten waard!


LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #64 Gepost op: 9 december 2020, 13:00:38
Ik ben een soort blij om te lezen dat het niet alleen bij mij heel erg lang duurt.
In december 2019 heb ik direct gesolliciteerd en ben nu ook aan het wachten totdat ik weer meer hoor. Alle stukken die zij hadden uitgevraagd bij mij heb ik een paar weken terug naar ze toe gestuurd en nu is het wachten op de uitnodiging van de screening.
Als het goed is hoor ik voor 22 december meer.
Ik heb trouwens gesolliciteerd bij eenheid Den Haag. Nog meer mensen die daar hebben gesolliciteerd?


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #65 Gepost op: 9 december 2020, 14:41:03
Ik wacht al sinds december 2018. Al is mijn traject wat anders geweest omdat ik er al gewerkt heb


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #66 Gepost op: 10 december 2020, 16:18:22
Vandaag de medische keuring positief afgerond.
Ook de intentie tot aanstelling ontvangen incl salarisvoorstel.

Nu nog de screening afwachten en dan is het rond. Erg veel zin in!
Aspirant eenheid Limburg april '21


DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #67 Gepost op: 11 december 2020, 18:35:10
Ik zou wel even bellen over een aantal weken voor de screening. Ik heb alles al ruim een maand geleden opgestuurd alleen moeten ze nog steeds wachten op een personeelsnummer of iets dergelijks. Dan kunnen ze pas beginnen met de screening. Bij mij loopt het ook niet helemaal vlekkeloos. Ze zullen het op dit moment ook wel druk hebben natuurlijk.


LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #68 Gepost op: 11 december 2020, 18:38:40
Ik zou wel even bellen over een aantal weken voor de screening. Ik heb alles al ruim een maand geleden opgestuurd alleen moeten ze nog steeds wachten op een personeelsnummer of iets dergelijks. Dan kunnen ze pas beginnen met de screening. Bij mij loopt het ook niet helemaal vlekkeloos. Ze zullen het op dit moment ook wel druk hebben natuurlijk.

Ik heb gister toevallig gebeld en toen zeiden zij inderdaad ook dat ze wachten op een personeelsnummer. Waarschijnlijk ontvangen ze die deze maand nog dus ik ben benieuwd.


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #69 Gepost op: 11 december 2020, 18:57:46
Ik heb ook alles 5 weken geleden al opgestuurd. Ze gaven bij mij aan 3 dagen geleden, dat ik nog niet eens in behandeling ben genomen. Dus geduld mensen is een schone zaak. Beginnen toch week 17 pas..