Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 118005 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #70 Gepost op: 11 december 2020, 20:54:48
Ik heb ook alles 5 weken geleden al opgestuurd. Ze gaven bij mij aan 3 dagen geleden, dat ik nog niet eens in behandeling ben genomen. Dus geduld mensen is een schone zaak. Beginnen toch week 17 pas..

Ja dat snap ik maar de screening kan 6 tot 8 weken duren. En ik heb een opzegtermijn van 3 maanden 😬 reken maar uit.


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #71 Gepost op: 11 december 2020, 21:01:03
Ja dat snap ik maar de screening kan 6 tot 8 weken duren. En ik heb een opzegtermijn van 3 maanden 😬 reken maar uit.

Oei, 3 maanden is erg veel. De meesten hebben 1 maand, sommige 2, maar 3 maand heb ik nog niet eerder van gehoord.
Aspirant eenheid Limburg april '21


LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #72 Gepost op: 11 december 2020, 21:19:37
Ja dat snap ik maar de screening kan 6 tot 8 weken duren. En ik heb een opzegtermijn van 3 maanden 😬 reken maar uit.

3 maanden is aardig wat. Maar ik vind sowieso dat je het wel op tijd moet weten aangezien je (lijkt mij) alles op je huidige werk netjes wil afsluiten.
Zelf heb ik een maand opzegtermijn maar ik wil graag een maand eerder stoppen om zo uitgerust aan de opleiding te starten. Dus dat betekend uiterlijk 28 februari opzeggen.. En jij dus 31 januari..


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #73 Gepost op: 11 december 2020, 21:46:41
Ja dat snap ik maar de screening kan 6 tot 8 weken duren. En ik heb een opzegtermijn van 3 maanden 😬 reken maar uit.

Voor mij ook een opzegtermijn van 3 maanden... Wel vorige week gebeld door de eenheid, dat week 17 wel vast staat indien ik de selectie positief afrond. Nog eventjes geduld dus als ik het zo lees.


DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #74 Gepost op: 11 december 2020, 22:52:28
3 maanden is aardig wat. Maar ik vind sowieso dat je het wel op tijd moet weten aangezien je (lijkt mij) alles op je huidige werk netjes wil afsluiten.
Zelf heb ik een maand opzegtermijn maar ik wil graag een maand eerder stoppen om zo uitgerust aan de opleiding te starten. Dus dat betekend uiterlijk 28 februari opzeggen.. En jij dus 31 januari..

Ik heb het al aangegeven bij werving en selectie. Ze zeiden dat screening op de hoogte is van mijn 3 maanden en dat ze er rekening mee houden. Laten we hopen dat het allemaal lukt. Ik heb wel al wat verteld bij mijn huidige werkgever dus ze zijn al op de hoogte.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #75 Gepost op: 14 december 2020, 09:52:54
Overmorgen (hopelijk) medische keuring. Lijkt zo kortbij maar ook ver weg. En al helemaal met die geruchten dat er weer zwaardere maatregelen komen. Nog meer mensen die op korte termijn hun medische gepland hebben?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #76 Gepost op: 16 december 2020, 14:45:31
Medische keuring gehaald. Op naar het laatste station voordat de eindbestemming is bereikt😁.

Krijg je bericht als de screening is opgestart of iets dergelijks? Of hoor ik nu tot de afspraak voor het gesprek niks meer?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #77 Gepost op: 16 december 2020, 15:06:12
Medische keuring gehaald. Op naar het laatste station voordat de eindbestemming is bereikt😁.

Krijg je bericht als de screening is opgestart of iets dergelijks? Of hoor ik nu tot de afspraak voor het gesprek niks meer?

Je moet inderdaad nu gewoon wachten, het balletje ligt bij hun. Je word inderdaad gebeld als ze het gesprek willen inplannen met je.


Sharontly

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #78 Gepost op: 16 december 2020, 18:05:18
Welkom allen die aangenomen zijn! 098uo


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #79 Gepost op: 16 december 2020, 19:07:13
De eerste hier die van ons wat verneemt van de screening laat wel wat weten hè?  :P 0098