Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117824 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #80 Gepost op: 16 december 2020, 19:40:37
De eerste hier die van ons wat verneemt van de screening laat wel wat weten hè?  :P 0098

Ik heb toevallig vandaag van iemand gehoord dat diegene dinsdag een screening gesprek heeft. Dus hopelijk krijgen we allemaal snel wat te horen!


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #81 Gepost op: 16 december 2020, 20:04:13
Ik heb toevallig vandaag van iemand gehoord dat diegene dinsdag een screening gesprek heeft. Dus hopelijk krijgen we allemaal snel wat te horen!

Dinsdag ja? Wat een wonder dat afdeling screening dan nog geen vakantie heeft. Had toch wel verwacht dat ze vrijdag de laatste hadden en op 04-01 weer beginnen
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #82 Gepost op: 16 december 2020, 21:18:58
Ik heb toevallig vandaag van iemand gehoord dat diegene dinsdag een screening gesprek heeft. Dus hopelijk krijgen we allemaal snel wat te horen!

En wanneer had deze alle gegevens opgestuurd? Weet je dat toevallig.
Ik wacht inmiddels 5 weken 998765


LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #83 Gepost op: 16 december 2020, 21:21:40
En wanneer had deze alle gegevens opgestuurd? Weet je dat toevallig.
Ik wacht inmiddels 5 weken 998765
Ik dacht begin november!
Zelf wacht ik ook al sinds eind oktober helaas, toen heb ik namelijk alles opgestuurd.. Ben het wachten wel een beetje beu aan het worden  :P

Het is vandaag toevallig ook precies een jaar geleden dat ik gesolliciteerd heb haha


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #84 Gepost op: 17 december 2020, 08:05:30
De eerste hier die van ons wat verneemt van de screening laat wel wat weten hè?  :P 0098

Weet iemand of je wat hoort als ze beginnen met de screening? Heb de attentie ter aanstelling mail gehad hier ook allemaal op gereageerd en het gene opgestuurd. Of beginnen ze nu en hoor je pas wat als ze een afspraak voor het gesprek willen maken?


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #85 Gepost op: 17 december 2020, 08:12:34
Weet iemand of je wat hoort als ze beginnen met de screening? Heb de attentie ter aanstelling mail gehad hier ook allemaal op gereageerd en het gene opgestuurd. Of beginnen ze nu en hoor je pas wat als ze een afspraak voor het gesprek willen maken?

Voor zover ik weet starten ze de screening pas op zodra de intentie tot aantelling verstuurd is, en de medische keuring positief is. Hierna beginnen de 4 tot 6 weken te lopen van de screening.
Aspirant eenheid Limburg april '21


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #86 Gepost op: 17 december 2020, 09:14:55
Voor zover ik weet starten ze de screening pas op zodra de intentie tot aantelling verstuurd is, en de medische keuring positief is. Hierna beginnen de 4 tot 6 weken te lopen van de screening.

Ja die heb ik allebei al gehad, aanstelling ook en daar ook al op gereageerd (moet je weer vanalles printen en invullen opsturen) vandaar dat ik me afvroeg of je daarna nog wat hoort.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #87 Gepost op: 17 december 2020, 09:31:46
Ja die heb ik allebei al gehad, aanstelling ook en daar ook al op gereageerd (moet je weer vanalles printen en invullen opsturen) vandaar dat ik me afvroeg of je daarna nog wat hoort.

Dit vraag ik me ook af haha. Hier ook alles beantwoord en opgestuurd.
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #88 Gepost op: 17 december 2020, 10:02:24
Ja die heb ik allebei al gehad, aanstelling ook en daar ook al op gereageerd (moet je weer vanalles printen en invullen opsturen) vandaar dat ik me afvroeg of je daarna nog wat hoort.

Heb ik ook allemaal gehad en opgestuurd, echter zelf ook nog niks vernomen
Aspirant eenheid Limburg april '21


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #89 Gepost op: 17 december 2020, 10:05:18
Dit vraag ik me ook af haha. Hier ook alles beantwoord en opgestuurd.

Zelf heb ik gisteren gebeld om te checken of alles was aangekomen, aangezien ik niks meer had gehoord na opsturen.
Ze vertelde me dat alles was aangekomen en dat ik ook helemaal in het systeem stond ingeschreven en binnenkort iets te horen zou krijgen van team screening voor het gesprek. Wanneer dit is vind ik niet zo belangrijk, als ik maar weet dat er schot in de zaak zit!
Laten we elkaar een beetje op de hoogte houden wanneer ieder z'n gesprek heeft inderdaad, we're in this together ;D