Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117831 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #110 Gepost op: 7 januari 2021, 16:47:55
Kreeg iedereen na het opsturen van hun screening documenten een bevestiging dat het allemaal compleet was? Heb het zelf begin December opgestuurd, maar niks verder vernomen dat het goed en compleet was.


Ik heb ook niks vernomen of het compleet was toendertijd. Ik denk dat ze gewoon super druk zijn. Geduld is een schone zaak in deze e050


DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #111 Gepost op: 7 januari 2021, 20:07:00
Nice man. Dan ga je die opzeg termijn dus gewoon halen. Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Zo ziet het er wel naar uit. Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Rotterdam.


DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #112 Gepost op: 7 januari 2021, 20:09:55
Kreeg iedereen na het opsturen van hun screening documenten een bevestiging dat het allemaal compleet was? Heb het zelf begin December opgestuurd, maar niks verder vernomen dat het goed en compleet was.

Nee, je krijgt alleen iets te horen als ze nog wat nodig hebben. Als je niks te horen krijgt moet het goed zijn.

Het wachten verschilt echt per persoon ik heb 8 november alles al opgestuurd en ben vandaag pas gebeld.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #113 Gepost op: 7 januari 2021, 20:38:31
Nee, je krijgt alleen iets te horen als ze nog wat nodig hebben. Als je niks te horen krijgt moet het goed zijn.

Het wachten verschilt echt per persoon ik heb 8 november alles al opgestuurd en ben vandaag pas gebeld.

Wanneer ben je medisch gekeurd?

Ik heb juist wel een bevestiging ontvangen dat al mijn documenten compleet en in goede orde ontvangen waren. Verschilt dus ook per persoon blijkbaar
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #114 Gepost op: 7 januari 2021, 21:25:51
Zo ziet het er wel naar uit. Ik heb gesolliciteerd voor de eenheid Rotterdam.

Nice!, ik ben bang dat ik mijn opzegtermijn net wel of net niet ga halen. Ik heb nog niks gehoord. Hebben er mensen al wat gehoord die gesolliciteerd hebben voor midden Nederland?


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #115 Gepost op: 8 januari 2021, 11:39:38
Nice!, ik ben bang dat ik mijn opzegtermijn net wel of net niet ga halen. Ik heb nog niks gehoord. Hebben er mensen al wat gehoord die gesolliciteerd hebben voor midden Nederland?

Hi! Je kunt best even bellen als je daar vragen over hebt, bij mij vinden ze het prettig om van tevoren te weten of er iets speciaals is zodat ze daar op in kunnen spelen. Denk dat het fijner is om een keer extra te bellen dan dat je in de knoop komt met huidige werkgever;)


DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #116 Gepost op: 8 januari 2021, 13:17:36
Wanneer ben je medisch gekeurd?

Ik heb juist wel een bevestiging ontvangen dat al mijn documenten compleet en in goede orde ontvangen waren. Verschilt dus ook per persoon blijkbaar


Ik ben 9 november medisch gekeurd.



DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #117 Gepost op: 8 januari 2021, 13:20:55
Nice!, ik ben bang dat ik mijn opzegtermijn net wel of net niet ga halen. Ik heb nog niks gehoord. Hebben er mensen al wat gehoord die gesolliciteerd hebben voor midden Nederland?

Even bellen inderdaad naar werving en selectie het algemene nummer. Daarna even vragen of ze het kunnen navragen bij screening. Houd er wel rekening mee dat de ene werver het wel voor je navraagt en de andere werver doet dat niet.

Tip: als je een werver aan de telefoon krijgt die het niet wil doen. Bel dan een dag later misschien krijg je dan een ander aan de telefoon die het wel voor je wil doen.


^_^

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #118 Gepost op: 8 januari 2021, 13:36:51
Even bellen inderdaad naar werving en selectie het algemene nummer. Daarna even vragen of ze het kunnen navragen bij screening. Houd er wel rekening mee dat de ene werver het wel voor je navraagt en de andere werver doet dat niet.

Tip: als je een werver aan de telefoon krijgt die het niet wil doen. Bel dan een dag later misschien krijg je dan een ander aan de telefoon die het wel voor je wil doen.

Thanks voor de tips, ik heb het 06 nummer gebeld van midden Nederland. Hij gaf aan een mailtje voor mij te sturen. Ik heb nog 2 weken voordat ik mijn ontslag moet aanbieden. Ik hoop volgende week dan wel echt iets te horen


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #119 Gepost op: 11 januari 2021, 13:36:37
Heeft iemand al vernomen wat de indeling van de opleiding wordt? Op de site staat eerst 8/9 maanden fulltime les, maar dat zal toch niet...??