Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117805 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #400 Gepost op: 24 februari 2021, 16:15:54
Denk dat het tot die tijd ook rustig blijft veel is er volgens mij niet meer waar we op hoeven te wachten. Ook wel eens even fijn.

Klopt ja. Zal nu voornamelijk informatie etc zijn wat we nog gaan krijgen. Maar dat zal wel vanaf 4 weken voor start opleiding zijn.

Krzje gefeliciteerd!
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Miloo96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #401 Gepost op: 24 februari 2021, 23:38:52
Ik heb zojuist ook een positieve screeningsuitslag mogen ontvangen !  098uo

Gefeliciteerd!!


LarissaB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Reactie #402 Gepost op: 25 februari 2021, 07:42:19
Ik heb zojuist ook een positieve screeningsuitslag mogen ontvangen !  098uo

Gefeliciteerd! 🥳


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #403 Gepost op: 25 februari 2021, 10:19:40
8 april ben ik aan de beurt voor het uniform ;D
Aspirant eenheid Limburg april '21


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #404 Gepost op: 25 februari 2021, 10:42:57
Bedankt voor de felicitaties!  ;D

Ben er ook erg blij mee. Nu alleen wachten op de officiële aanstelling zodat ik mijn huidige baan op kan zeggen.
Weet niet hoe vlot deze komt, moet eigenlijk voor het eind van deze maand de boel opzeggen.. spannend!  e050


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #405 Gepost op: 25 februari 2021, 11:17:29
Nou dat ging vlotter dan verwacht, officiële aanstelling is binnen  :P


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #406 Gepost op: 25 februari 2021, 11:33:56
Nou dat ging vlotter dan verwacht, officiële aanstelling is binnen  :P

En nu lekker je baan opzeggen. Heerlijk moment is dat, haha 098uo
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


RedBlue

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #407 Gepost op: 25 februari 2021, 11:45:51
Bedankt voor de felicitaties!  ;D

Ben er ook erg blij mee. Nu alleen wachten op de officiële aanstelling zodat ik mijn huidige baan op kan zeggen.
Weet niet hoe vlot deze komt, moet eigenlijk voor het eind van deze maand de boel opzeggen.. spannend!  e050

Die krijg je pas een paar weken voor de start van de opleiding.

Maar als het goed is staat in de intentie tot aanstelling dat bij medische goedkeuring en positief advies screening automatisch de aanstelling definitief word. Dus je mag er van uit gaan dat het nu goed zit.
zo werd het mij in ieder geval uitgelegd.


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #408 Gepost op: 25 februari 2021, 12:05:51
En nu lekker je baan opzeggen. Heerlijk moment is dat, haha 098uo

Ja zeker een heerlijk moment, maar toch naar 11 dienstjaren ook wel een beetje gek. Klein familiebedrijfje dus wel close met de collega's.
Maargoed, krijgen er als het goed is weer een grote familie voor terug  0098

Die krijg je pas een paar weken voor de start van de opleiding.

Maar als het goed is staat in de intentie tot aanstelling dat bij medische goedkeuring en positief advies screening automatisch de aanstelling definitief word. Dus je mag er van uit gaan dat het nu goed zit.
zo werd het mij in ieder geval uitgelegd.

Klopt, die mail had ik destijds ook al gehad, maar heb nu gewoon een mail gehad met de aanstelling, en het bericht dat ik officieel ingepland sta om week 17 2021 te beginnen voor Eenheid Zeeland West Brabant. En die mail die ik nu net gehad heb geeft me een iets zekerder gevoel om daadwerkelijk m'n huidige baan op te zeggen  :P

Ik heb nog geen mail gehad voor het uniform passen afspraak maken oid, maar die zal nog wel via de eenheid zelf volgen vermoed ik.

Ben in ieder geval blij dat na 14maanden sollicitatietraject het achter de rug is, nu alleen nog wachten op de leuke dingen  ;D


Pyro-daan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #409 Gepost op: 25 februari 2021, 20:42:40
Ja zeker een heerlijk moment, maar toch naar 11 dienstjaren ook wel een beetje gek. Klein familiebedrijfje dus wel close met de collega's.
Maargoed, krijgen er als het goed is weer een grote familie voor terug  0098

Klopt, die mail had ik destijds ook al gehad, maar heb nu gewoon een mail gehad met de aanstelling, en het bericht dat ik officieel ingepland sta om week 17 2021 te beginnen voor Eenheid Zeeland West Brabant. En die mail die ik nu net gehad heb geeft me een iets zekerder gevoel om daadwerkelijk m'n huidige baan op te zeggen  :P

Ik heb nog geen mail gehad voor het uniform passen afspraak maken oid, maar die zal nog wel via de eenheid zelf volgen vermoed ik.

Ben in ieder geval blij dat na 14maanden sollicitatietraject het achter de rug is, nu alleen nog wachten op de leuke dingen  ;D

Ik zou toch even een mailtje sturen, ik heb hem ook niet vanzelf gekregen.  Je krijgt dan gelijk je personeelsnummer. In de mail staat ook het telefoonnummer om de afspraak te maken voor je kleding te passen. Echter kan het wel een week duren voordat ze je gegevens binnen hebben om te kunnen passen in Apeldoorn. Wees dus op tijd, eerste mogelijkheid was vorige week op 7 april.