Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117792 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #410 Gepost op: 25 februari 2021, 20:57:15
Ik zou toch even een mailtje sturen, ik heb hem ook niet vanzelf gekregen.  Je krijgt dan gelijk je personeelsnummer. In de mail staat ook het telefoonnummer om de afspraak te maken voor je kleding te passen. Echter kan het wel een week duren voordat ze je gegevens binnen hebben om te kunnen passen in Apeldoorn. Wees dus op tijd, eerste mogelijkheid was vorige week op 7 april.

Toen ik eergisteren belde was de eerste mogelijkheid ook pas 7 april
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #411 Gepost op: 25 februari 2021, 21:11:59
Ik heb vandaag gebeld, eerst volgende mogelijkheid was 8 april. Dus zal met de dag opschuiven die datums
Aspirant eenheid Limburg april '21


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #412 Gepost op: 4 maart 2021, 16:23:45
Wat een rust hier in het topic. Allemaal de dagen aan het afstrepen tot 26-4? 098uo
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Miloo96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #413 Gepost op: 4 maart 2021, 20:13:22
Wat een rust hier in het topic. Allemaal de dagen aan het afstrepen tot 26-4? 098uo

Jupp nog 4 weekjes werken en dan 3 weken vakantie nog tot we beginnen.. heb altijd met plezier in mijn huidige bedrijf gewerkt maar ineens gaat het ontzettend traag en lijken het op de langste vier weken ooit.  ;D


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #414 Gepost op: 5 maart 2021, 10:03:11
Ja hier lijken die laatste weken bij mijn huidige werkgever ook jaren te duren haha.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #415 Gepost op: 8 maart 2021, 20:55:03
Ik zou toch even een mailtje sturen, ik heb hem ook niet vanzelf gekregen.  Je krijgt dan gelijk je personeelsnummer. In de mail staat ook het telefoonnummer om de afspraak te maken voor je kleding te passen. Echter kan het wel een week duren voordat ze je gegevens binnen hebben om te kunnen passen in Apeldoorn. Wees dus op tijd, eerste mogelijkheid was vorige week op 7 april.

Gek, jullie zijn beide ook voor zwb toch?
Ik kreeg wel die mail om een afspraak te maken, maar heb mn personeelsnummer nog niet 🙈


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #416 Gepost op: 8 maart 2021, 20:56:16
Wauw nog 2 weken en 2 dagen en dan eindelijk kleding ophalen 😍


RedBlue

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #417 Gepost op: 9 maart 2021, 09:38:50
Wauw nog 2 weken en 2 dagen en dan eindelijk kleding ophalen 😍

1 week en 2 dagen  998765


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #418 Gepost op: 9 maart 2021, 12:46:22
Gek, jullie zijn beide ook voor zwb toch?
Ik kreeg wel die mail om een afspraak te maken, maar heb mn personeelsnummer nog niet 🙈

klopt idd, ben ook voor zwb.

Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of er misschien al iets bekend is, maar heb te horen gekregen dat ik rustig moet afwachten tot ik de mail krijg met officiële aanstelling.
De recruiter heeft al gecheckt en gezien dat ik gewoon op sta voor week 17 te beginnen, dus ik heb er vertrouwen in dat de mail nog wel gaat komen.

Neem aan dat ze me moeilijk kunnen laten starten zonder kleding in week 17, dus het zal uiteindelijk wel goedkomen...  e050


Pyro-daan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #419 Gepost op: 9 maart 2021, 15:33:10
klopt idd, ben ook voor zwb.

Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag of er misschien al iets bekend is, maar heb te horen gekregen dat ik rustig moet afwachten tot ik de mail krijg met officiële aanstelling.
De recruiter heeft al gecheckt en gezien dat ik gewoon op sta voor week 17 te beginnen, dus ik heb er vertrouwen in dat de mail nog wel gaat komen.

Neem aan dat ze me moeilijk kunnen laten starten zonder kleding in week 17, dus het zal uiteindelijk wel goedkomen...  e050

Ik heb al wel een personeelsnummer, ik heb echter wel 10 keer moeten bellen voordat mijn gegevens bekend waren voor het maken van de kledingafspraak.

Ik had via de recruiter vernomen dat er een infoavond komt voor de aspiranten, echter is mijn aanspreekpunt (recruiter) gewisseld van baan. Daarom verliep de communicatie niet helemaal lekker. Er volgt snel een uitnodiging voor de infoavond voor onze eenheid ZWB.

Kan niet wachten, het zijn zware loodjes tot aan de laatste werkdag.