Sollicitanten Agent week 17 2021

Auteur Topic: Sollicitanten Agent week 17 2021  (gelezen 117196 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HJJE

  • Aspirant eenheid Zeeland - West - Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #460 Gepost op: 8 april 2021, 23:10:45
Nee ik ook niet haha, vandaar mijn vraag. Vind alleen de pet echt vervelend, heb nu het idee dat die te klein is, maar maat groter zat best los...

Je 2de vraag:

Ik heb vorige week een mail van de eenheid Limburg gehad met de uitnodiging voor Korpsdag 1 op 26-04, en korpsdag 2 op 04-05. Beediging is voor ons op 7-05.

Vandaag ook een mail gehad van de academie dat ik 28-04 om 8:30 op de academie moet zijn.

Is de beëdiging online of 'gewoon' fysiek aanwezig?


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #461 Gepost op: 10 april 2021, 17:43:09
Er zal veel gecarpoold worden gok ik haha.. net ff aan een vriend gevraagd die net klaar is, of we wel gewoon kunnen parkeren daar haha als ik iets weet hoor je het!

Volgende week ff kennismaken online toch?

idd, dinsdagavond eens kennis maken met iedereen. Begreep van de recruiter dat er ruim 40 studenten zijn, dus ben wel benieuwd hoeveel klassen er zullen wezen.
Met de eerder gehoorde hoeveelheid van 8 per klas zijn er dus al minimaal 5 klassen.

En ik was er idd al bang voor dat die P+R vrij snel vol zou staan.
Ik denk dat ik de komende week gewoon eens ff ga kijken waar er allemaal ruimte is, beetje voorverkenning kan geen kwaad  :P


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #462 Gepost op: 10 april 2021, 19:57:46
idd, dinsdagavond eens kennis maken met iedereen. Begreep van de recruiter dat er ruim 40 studenten zijn, dus ben wel benieuwd hoeveel klassen er zullen wezen.
Met de eerder gehoorde hoeveelheid van 8 per klas zijn er dus al minimaal 5 klassen.

En ik was er idd al bang voor dat die P+R vrij snel vol zou staan.
Ik denk dat ik de komende week gewoon eens ff ga kijken waar er allemaal ruimte is, beetje voorverkenning kan geen kwaad  :P

Volgens mij zijn de klassen gewoon 24, en worden die onderverdeeld in leerteams van 8.

Wat betreft de beediging @HJJE, dat weet ik niet
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #463 Gepost op: 12 april 2021, 14:43:07
idd, dinsdagavond eens kennis maken met iedereen. Begreep van de recruiter dat er ruim 40 studenten zijn, dus ben wel benieuwd hoeveel klassen er zullen wezen.
Met de eerder gehoorde hoeveelheid van 8 per klas zijn er dus al minimaal 5 klassen.

En ik was er idd al bang voor dat die P+R vrij snel vol zou staan.
Ik denk dat ik de komende week gewoon eens ff ga kijken waar er allemaal ruimte is, beetje voorverkenning kan geen kwaad  :P

Tof! Laat maar weten als je een goed alternatief hebt gevonden voor parkeren:)
Ook je boeken al besteld? Zelf gisteravond alvast maar gedaan:)


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #464 Gepost op: 12 april 2021, 21:44:34
Yes, inderdaad de boeken besteld. Vanavond beetje rond geneusd hoe alles werkt, wel een mooi systeem als je het een beetje doorkrijgt.

Alles begint in ieder geval dichterbij te komen, heb nu ook de datums voor de eerste OBT dag en Beëdiging binnen gehad.
Na ruim 15 maanden is het dan eindelijk bijna zo ver  098uo


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #465 Gepost op: 13 april 2021, 21:28:49
Hebben jullie eigenlijk ook een huisbezoek gehad? Met de screening?


Francois_94

  • Aspirant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Reactie #466 Gepost op: 13 april 2021, 21:31:10
Hebben jullie eigenlijk ook een huisbezoek gehad? Met de screening?

Nee, huisbezoek is al jaren niet meer ivm privacy volgens mij.
Bij ons werd in 90% van de gevallen het screeningsgesprek telefonisch afgehandeld.
Aspirant eenheid Limburg april '21


Watchpatrick

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #467 Gepost op: 14 april 2021, 09:14:02
Nee, huisbezoek is al jaren niet meer ivm privacy volgens mij.
Bij ons werd in 90% van de gevallen het screeningsgesprek telefonisch afgehandeld.

Ja zat al een beetje op internet te zoeken en zag het staan dat het inderdaad was afgeschaft.

Tenzij het wenselijk is dan mogen ze het nog wel doen zag ik


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #468 Gepost op: 15 april 2021, 09:46:38
Tof! Laat maar weten als je een goed alternatief hebt gevonden voor parkeren:)
Ook je boeken al besteld? Zelf gisteravond alvast maar gedaan:)

Nou ik ben even wezen kijken maar het viel me reuze mee.. Heb niet zo'n hele grote auto (fiesta) en in de koperstraat zelf waren plekken zat vrij waar ik had kunnen staan. (zelfs om 0900uur nog)
Ook even wezen kijken bij de P+R en daar waren nog plekken zat beschikbaar, en via het tunneltje is het nog geen 5minuten lopen.

Kennismakingsmeeting was ook interessant!
Hoop dingen wisten we natuurlijk al, maar toch wel leuk om al een paar gezichten van andere studenten te zien  :)

Nee, huisbezoek is al jaren niet meer ivm privacy volgens mij.
Bij ons werd in 90% van de gevallen het screeningsgesprek telefonisch afgehandeld.

En idd, volgens mij is praktisch bij iedereen het screeningsgesprek via videobellen gegaan (whatsapp).


DxTo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #469 Gepost op: 23 april 2021, 15:07:13
Nou ik ben even wezen kijken maar het viel me reuze mee.. Heb niet zo'n hele grote auto (fiesta) en in de koperstraat zelf waren plekken zat vrij waar ik had kunnen staan. (zelfs om 0900uur nog)
Ook even wezen kijken bij de P+R en daar waren nog plekken zat beschikbaar, en via het tunneltje is het nog geen 5minuten lopen.

Kennismakingsmeeting was ook interessant!
Hoop dingen wisten we natuurlijk al, maar toch wel leuk om al een paar gezichten van andere studenten te zien  :)

En idd, volgens mij is praktisch bij iedereen het screeningsgesprek via videobellen gegaan (whatsapp).

Jij komt dus in Rotterdam lees ik? En jij hebt al een kennismaking meeting gehad?