Wachten op openstelling vacature N4

Auteur Topic: Wachten op openstelling vacature N4  (gelezen 13383 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Gepost op: 2 november 2020, 13:41:39
Zijn er hier nog meer die wachten tot de vacatures voor N4 weer opengaan? Zo ja, bij welke eenheid wil je gaan solliciteren?

Ik heb zelf nu eindelijk besloten dat ik een carrièreswitch wil gaan maken en wacht dus op openstelling van eenheid Rotterdam.

Ben benieuwd of er meer wachtenden zijn!




LeendertLeeuw

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #1 Gepost op: 3 november 2020, 13:55:43
Ja ik ben ook aan het wachten tot er weer nieuwe vacatures zijn voor N4.
Ik ga voor de eenheid Rotterdam of Zeeland - West-Brabant. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Wel fijn dat er nu wat schot in lijkt te zitten met de vernieuwde opleiding.


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #2 Gepost op: 3 november 2020, 15:49:10
Het volgende staat vermeld op de website van kombijdepolitie. Dus nog even geduld.

'Plaatsen voor de Basis Politieopleiding op mbo 4-niveau zullen naar verwachting in december 2020 worden opengesteld.'
https://kombijde.politie.nl/agent-worden/overzicht-opleidingen/mbo-4/waar-en-wanneer

Je kan er ook informatie vinden over de nieuwe opleiding mbo 4.
https://kombijde.politie.nl/agent-worden/overzicht-opleidingen/mbo-4/inhoud-studie

Met vriendelijke groet,


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #3 Gepost op: 3 november 2020, 16:50:44
Bedankt Gerke. Had het inderdaad al gezien op de website.

Ja ik ben ook aan het wachten tot er weer nieuwe vacatures zijn voor N4.
Ik ga voor de eenheid Rotterdam of Zeeland - West-Brabant. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Wel fijn dat er nu wat schot in lijkt te zitten met de vernieuwde opleiding.

Ik ben ook heel benieuwd! De laatste tijd lees ik alleen maar dat er nu allerlei kandidaten uitgenodigd worden voor week 17 2021. Ben dus heel benieuwd of ze nog voor week 17 gaan werven of dat het dan voor september is.


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #4 Gepost op: 3 november 2020, 17:32:58
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze nog voor wk 17 gaan werven, aangezien dat vooral mensen zijn die doorgeschoven zijn van wk 41 2020


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #5 Gepost op: 3 november 2020, 22:04:22
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze nog voor wk 17 gaan werven, aangezien dat vooral mensen zijn die doorgeschoven zijn van wk 41 2020

Ik denk dat ze zeker gaan werven, maar dan zal de startperiode voor september of december 2021 worden? Vanaf 2021 word er niet meer 3x per jaar, maar 4x per jaar geworven (In februari, mei, september en december) !

Plus ik neem aan dat wk17 voor 2021 al zo goed als vol zit. Want er is een enorme wachtlijst door corona.

Dus nog even geduld voor nieuwe kandidaten.


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #6 Gepost op: 4 november 2020, 07:29:40
Al lezend op het forum zag ik al hier en daar kandidaten die voor week 17 in de race zijn, dus ik had inderdaad al twijfels of week 17 überhaupt nog een optie zou zijn. Zeer waarschijnlijk niet dus.


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #7 Gepost op: 5 november 2020, 12:03:03
Even voor de duidelijkheid; Met N4 bedoelen jullie dus de MBO-4 opleiding? Ik ben even in de war met Niveau 4 Hoofdagent opleiding. Maar die is toch opgeheven?


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #8 Gepost op: 5 november 2020, 12:17:43
Vanaf startdatum 2021 is het een mbo-4 opleiding tot agent


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #9 Gepost op: 5 november 2020, 13:07:36
Even voor de duidelijkheid; Met N4 bedoelen jullie dus de MBO-4 opleiding? Ik ben even in de war met Niveau 4 Hoofdagent opleiding. Maar die is toch opgeheven?

Ik heb het inderdaad over de nieuwe MBO-4 opleiding tot agent.
Ben jij ook aan het wachten op openstelling van de vacatures?