Wachten op openstelling vacature N4

Auteur Topic: Wachten op openstelling vacature N4  (gelezen 13384 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #10 Gepost op: 5 november 2020, 18:13:21
Ik heb het inderdaad over de nieuwe MBO-4 opleiding tot agent.
Ben jij ook aan het wachten op openstelling van de vacatures?

Oké bedankt voor de info.

Ik ben inderdaad aan het wachten totdat er vacatures komen. Dit is echter niet voor de MBO opleiding, maar voor de HBO (4 jaar of verkort). Ben benieuwd wanneer de HBO vacatures open gaan. De masteropleiding recherche was vorige maand open.


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #11 Gepost op: 10 november 2020, 16:23:05
Ja ik ben ook aan het wachten tot er weer nieuwe vacatures zijn voor N4.
Ik ga voor de eenheid Rotterdam of Zeeland - West-Brabant. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Wel fijn dat er nu wat schot in lijkt te zitten met de vernieuwde opleiding.

Heb je de site van kom bij de politie bekeken? Vacatures gaan open voor 16 augustus, week 33. Ook voor Zeeland - West-Brabant.
Ik ben benieuwd wat jouw voorkeur gaat hebben :).


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #12 Gepost op: 10 november 2020, 18:05:08
Heb je de site van kom bij de politie bekeken? Vacatures gaan open voor 16 augustus, week 33. Ook voor Zeeland - West-Brabant.
Ik ben benieuwd wat jouw voorkeur gaat hebben :).

Wat leuk dat de vacatures binnenkort open gaan! En dat een week nadat je deze topic hebt aangemaakt ;). Misschien ga ik ook maar eens een topic aanmaken :P.

Een beetje off-topic, maar zijn jullie al aan het trainen voor de testen (sport, capaciteiten)?


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #13 Gepost op: 10 november 2020, 23:04:54
Wat leuk dat de vacatures binnenkort open gaan! En dat een week nadat je deze topic hebt aangemaakt ;). Misschien ga ik ook maar eens een topic aanmaken :P.

Een beetje off-topic, maar zijn jullie al aan het trainen voor de testen (sport, capaciteiten)?

Haha, je kunt het proberen hè. Wie weet....  ;D
Heb je Werving en Selectie er al eens over gebeld? En ben je 100% zeker dat je niet voor N4 wil?

En ja, ik doe hardlopen (probeer ik althans) en ik doe krachttraining.
Verder heb ik pas een paar testjes gemaakt. Dat wil ik binnenkort vaker gaan doen, puur om er meer feeling mee te krijgen en het me hopelijk makkelijker afgaat.


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #14 Gepost op: 11 november 2020, 14:21:14
Haha, je kunt het proberen hè. Wie weet....  ;D
Heb je Werving en Selectie er al eens over gebeld? En ben je 100% zeker dat je niet voor N4 wil?

En ja, ik doe hardlopen (probeer ik althans) en ik doe krachttraining.
Verder heb ik pas een paar testjes gemaakt. Dat wil ik binnenkort vaker gaan doen, puur om er meer feeling mee te krijgen en het me hopelijk makkelijker afgaat.

Ik heb ze niet gebeld. Heb wel al een keer een chat sessie gehad. In het begin van 2019 heb ik al een HBO-diploma behaald. Dit is dan ook de reden waarom ik voor de HBO-opleiding kies.

Gaaf dat je al bezig bent met de voorbereidingen! Consistent zijn met het hardlopen, dan komt het vanzelf :).


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #15 Gepost op: 12 november 2020, 09:27:53
Ik heb ze niet gebeld. Heb wel al een keer een chat sessie gehad. In het begin van 2019 heb ik al een HBO-diploma behaald. Dit is dan ook de reden waarom ik voor de HBO-opleiding kies.

Gaaf dat je al bezig bent met de voorbereidingen! Consistent zijn met het hardlopen, dan komt het vanzelf :).

Ik hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten voor de openstelling van N5. Daar zeggen ze zeker weinig over op de chat?

Tja, ik heb een beetje een haat-liefdeverhouding met hardlopen 8) Maar stug doorgaan idd, wie weet komt het ooit nog eens.

Ben jij bezig met voorbereidingen? Of wacht je eerst af wanneer er weer een vacature komt?


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #16 Gepost op: 12 november 2020, 20:47:30
Ik hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten voor de openstelling van N5. Daar zeggen ze zeker weinig over op de chat?

Tja, ik heb een beetje een haat-liefdeverhouding met hardlopen 8) Maar stug doorgaan idd, wie weet komt het ooit nog eens.

Ben jij bezig met voorbereidingen? Of wacht je eerst af wanneer er weer een vacature komt?

Ik hoop het ook :). Nee, ze zeggen er niet veel over op de chat.

Mijn voorbereidingen zijn op het moment alleen m'n conditie (Hardlopen, krachttraining, etc.). Heb een maand geleden een sportmedisch onderzoek gedaan. De resultaten daarvan waren best slecht...

Voor de capaciteiten test wacht ik eerst totdat er een vacature komt.


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #17 Gepost op: 13 november 2020, 08:38:02
Ik hoop het ook :). Nee, ze zeggen er niet veel over op de chat.

Mijn voorbereidingen zijn op het moment alleen m'n conditie (Hardlopen, krachttraining, etc.). Heb een maand geleden een sportmedisch onderzoek gedaan. De resultaten daarvan waren best slecht...

Voor de capaciteiten test wacht ik eerst totdat er een vacature komt.

Lekker bezig ook met sporten!
Kun je wel wat met die slechte resultaten van je sportmedisch onderzoek?

Ik lees trouwens net dat er weer recherchevacatures opengaan maandag.


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #18 Gepost op: 14 november 2020, 08:49:12
Lekker bezig ook met sporten!
Kun je wel wat met die slechte resultaten van je sportmedisch onderzoek?

Ik lees trouwens net dat er weer recherchevacatures opengaan maandag.

Nou, het is best confronterend als je van een arts te horen krijgt dat je conditie erg slecht is. Dit zorgt ervoor dat ik heel erg gemotiveerd ben om het te verbeteren. De resultaten zullen iets afwijken omdat ik het onderzoek op de fiets heb gedaan. De arts gaf zelf ook al aan dat ik meer getraind ben voor hardlopen. Volgende keer het onderzoek op de loopband uitvoeren.


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #19 Gepost op: 17 november 2020, 10:02:51
Nou, het is best confronterend als je van een arts te horen krijgt dat je conditie erg slecht is. Dit zorgt ervoor dat ik heel erg gemotiveerd ben om het te verbeteren. De resultaten zullen iets afwijken omdat ik het onderzoek op de fiets heb gedaan. De arts gaf zelf ook al aan dat ik meer getraind ben voor hardlopen. Volgende keer het onderzoek op de loopband uitvoeren.

Wist je al dat je conditie erg slecht is? Had je daarom ook dat onderzoek gedaan?
Je bent in ieder geval zeer gemotiveerd, dus dat gaat helemaal goedkomen! (Nu nog openstelling vacatures  ;))