Wachten op openstelling vacature N4

Auteur Topic: Wachten op openstelling vacature N4  (gelezen 13392 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #30 Gepost op: 28 november 2020, 08:56:21
Alvast voor jullie heel veel succes. Ik hoop voor jullie dat het niet zo een lang traject gaat worden als bij mij (dec ‘19 solliciteren, week 17 2021 starten) ivm corona. Gelukkig heb ik deel A, B en C in 1x succesvol verlopen en rest mij nu alleen nog het medische onderzoek en de screening. Mochten jullie vragen hebben kunnen jullie me altijd een PB sturen
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #31 Gepost op: 30 november 2020, 18:09:19
Alvast voor jullie heel veel succes. Ik hoop voor jullie dat het niet zo een lang traject gaat worden als bij mij (dec ‘19 solliciteren, week 17 2021 starten) ivm corona. Gelukkig heb ik deel A, B en C in 1x succesvol verlopen en rest mij nu alleen nog het medische onderzoek en de screening. Mochten jullie vragen hebben kunnen jullie me altijd een PB sturen

Wat heb jij een lange weg afgelegd zeg! Maar het lange wachten gaat dus wel beloond worden voor je.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #32 Gepost op: 30 november 2020, 19:22:33
Wat heb jij een lange weg afgelegd zeg! Maar het lange wachten gaat dus wel beloond worden voor je.

Ik hoop het! Inderdaad een lang traject en ik hoop voor jullie dat het bij jullie allemaal vlot en soepel verloopt. Heb vorige week begrepen van W&S dat ze nu geen achterstanden hebben dus het zal wel allemaal lekker doorlopen nu
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021