Wachten op openstelling vacature N4

Auteur Topic: Wachten op openstelling vacature N4  (gelezen 13394 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

klaas2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #20 Gepost op: 17 november 2020, 16:55:47
Hallo,

Gelukkig is er zicht op openstelling van de opleiding N4.
Ik ben al erg lang aan het trainen met de politie conditie app. Deze app is zeer aan te raden om te gebruiken bij je training ter voorbereiding op de sporttest.
Onderschat de sporttest in ieder geval niet, je gaat echt kapot. Zelf ben ik 37 jaar, misschien gaat het de 20ers onder ons gemakkelijker af :-)
Naast het trainen met de app doe ik aan krachttraining thuis (nu de sportscholen dicht zijn). Optrekken aan de trap en om de dag 150 ~ 200 keer opdrukken (in sets van 25 ~30).
Ook op alle andere onderdelen van de selectie aan het voorbereiden.

Zijn jullie ook hard bezig met voorbereiden?


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #21 Gepost op: 17 november 2020, 19:01:54
Hallo,

Gelukkig is er zicht op openstelling van de opleiding N4.
Ik ben al erg lang aan het trainen met de politie conditie app. Deze app is zeer aan te raden om te gebruiken bij je training ter voorbereiding op de sporttest.
Onderschat de sporttest in ieder geval niet, je gaat echt kapot. Zelf ben ik 37 jaar, misschien gaat het de 20ers onder ons gemakkelijker af :-)
Naast het trainen met de app doe ik aan krachttraining thuis (nu de sportscholen dicht zijn). Optrekken aan de trap en om de dag 150 ~ 200 keer opdrukken (in sets van 25 ~30).
Ook op alle andere onderdelen van de selectie aan het voorbereiden.

Zijn jullie ook hard bezig met voorbereiden?

Nou dertiger, jij doet absoluut niet onder voor de twintigers, zo te lezen  998765. Goed bezig!
Wacht jij ook op openstelling van de vacatures? En zo ja, voor welke eenheid?

Ik ben 33 en train nu met een personal trainer. Nog niet specifiek gericht op de politie trouwens, maar gewoon omdat ik het prettig vind.
Ik wil de sporttest ook echt niet onderschatten. Misschien ga ik hem nog wel nabootsen als ik zover kom.


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #22 Gepost op: 17 november 2020, 22:13:41
Nou dertiger, jij doet absoluut niet onder voor de twintigers, zo te lezen  998765. Goed bezig!
Wacht jij ook op openstelling van de vacatures? En zo ja, voor welke eenheid?

Ik ben 33 en train nu met een personal trainer. Nog niet specifiek gericht op de politie trouwens, maar gewoon omdat ik het prettig vind.
Ik wil de sporttest ook echt niet onderschatten. Misschien ga ik hem nog wel nabootsen als ik zover kom.

Hi!
Supergoed dat jullie trainen voor de sporttest, naar mijn idee een van de weinige dingen die je zelf in de hand hebt in aanloop naar de selecties. Een tip voor de sporttest is explosiviteit, korte stukken aanzetten etc. Ikzelf heb getraind met het verplaatsen van 3 stoeptegels (de ballen tijdens de test) van punt 1 naar 2 naar 3 (allemaal op 2 meter van elkaar), lijkt heel simpel maar na 4 keer het parcours gelopen te hebben is dat hetgeen wat erg tegenvalt tijdens de test.
Als ik de webzite mag geloven komen vacatures voor augustus 'binnenkort' open.


klaas2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #23 Gepost op: 18 november 2020, 09:12:38
@lizzy
Bedankt voor het compliment, motivatie en drive kan veel met je doen.
Ik wacht op vacatures voor Noord- Nederland regio Friesland.
Uiteraard maar afwachten of het lukt, je motivatie moet wel zo goed zijn zodat je de kans krijgt je te mogen bewijzen tijdens de selectie.

@NvdL
Netjes hoor stoeptegels sjouwen, ze wegen al snel 10kg per stuk. Dat dat een goede voorbereiding is kan ik me best voorstellen.
Bedankt voor de tip, ik denk ook dat je in de laatste ronde alles op alles moet zetten. Ook moet je zorgen dat je scherp blijft, je slingert namelijk letterlijk door het parcours heen.

Zelf test ik mijn IQ bij 123test.nl. Met name bij de cijferreeksen is het inzicht prima aan te leren.



Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #24 Gepost op: 20 november 2020, 19:35:01
Ikzelf heb getraind met het verplaatsen van 3 stoeptegels (de ballen tijdens de test) van punt 1 naar 2 naar 3 (allemaal op 2 meter van elkaar), lijkt heel simpel maar na 4 keer het parcours gelopen te hebben is dat hetgeen wat erg tegenvalt tijdens de test.

Tjonge, jij bent zo te zien ook super gemotiveerd!  8) Zit jij al in de selectie?

@lizzy
Uiteraard maar afwachten of het lukt, je motivatie moet wel zo goed zijn zodat je de kans krijgt je te mogen bewijzen tijdens de selectie.

Die motivatie staat hier al op papier. Nog een beetje finetunen, maar de basis is er  998765


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #25 Gepost op: 23 november 2020, 19:22:15
Voor de mensen die startklaar staan om te solliciteren... 8)

Plaatsen voor de Basis Politieopleiding op mbo 4-niveau (start opleiding augustus 2021) worden op 3 december 2020 opengesteld voor inschrijving.

Staat ook vermeld op de website van kombijdepolitie.

Succes  098uo


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #26 Gepost op: 23 november 2020, 20:15:42
Voor de mensen die startklaar staan om te solliciteren... 8)

Plaatsen voor de Basis Politieopleiding op mbo 4-niveau (start opleiding augustus 2021) worden op 3 december 2020 opengesteld voor inschrijving.

Staat ook vermeld op de website van kombijdepolitie.

Succes  098uo

Yes, dat is volgende week al!  098uo
Dat is sneller dan ik gehoopt had  998765
Ik ben er klaar voor in ieder geval!

En jij bent er bijna doorheen toch, Gerke89?


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #27 Gepost op: 26 november 2020, 20:01:34
Ik heb net een extra chat sessie gehad. Ging toch twijfelen over mijn keuze voor de HBO-opleiding.

Op basis van mijn interesses (noodhulp, motoragent, geen leidinggevende rol, etc.) is mij aanbevolen om voor de MBO-opleiding te kiezen.

Dit betekend dat ik dus al zeer binnenkort ga solliciteren :) (voor Midden-Nederland).


Lizzy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #28 Gepost op: 27 november 2020, 12:14:19
Ik heb net een extra chat sessie gehad. Ging toch twijfelen over mijn keuze voor de HBO-opleiding.

Op basis van mijn interesses (noodhulp, motoragent, geen leidinggevende rol, etc.) is mij aanbevolen om voor de MBO-opleiding te kiezen.

Dit betekend dat ik dus al zeer binnenkort ga solliciteren :) (voor Midden-Nederland).

Klinkt als een weloverwogen keuze! Super leuk dat je ook gaat solliciteren!


robertb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #29 Gepost op: 28 november 2020, 08:43:13
Klinkt als een weloverwogen keuze! Super leuk dat je ook gaat solliciteren!

Zeker! Gaat nu allemaal wel best snel.