Politieopleiding week 5 2021 in Leusden

Auteur Topic: Politieopleiding week 5 2021 in Leusden  (gelezen 13756 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

MBrab31

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Gepost op: 9 november 2020, 16:45:49
Beste blauwe toppers!

Zijn er hier kandidaten actief die voor de nieuwe opleiding in week 5 van 2021 hebben gesolliciteerd?

Ik heb afgelopen dinsdag te horen gekregen dat ik mijn screening met een positief advies heb afgerond! Nu wachten totdat ik mijn uniform mag ophalen in Apeldoorn.

Via deze weg zou ik in contact willen komen met mijn toekomstige mede-aspiranten :)!

Succes met alle kandidaten die in de selectieprocedure zitten!





MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #1 Gepost op: 9 november 2020, 18:40:30
Beste blauwe toppers!

Zijn er hier kandidaten actief die voor de nieuwe opleiding in week 5 van 2021 hebben gesolliciteerd?

Ik heb afgelopen dinsdag te horen gekregen dat ik mijn screening met een positief advies heb afgerond! Nu wachten totdat ik mijn uniform mag ophalen in Apeldoorn.

Via deze weg zou ik in contact willen komen met mijn toekomstige mede-aspiranten :)!

Succes met alle kandidaten die in de selectieprocedure zitten!

Gaaf! Congrats en veel plezier met je uniform halen strx. Ik start in Den Haag in week 5. Nu nog in afwachting vh screeningsgesprek


JordiMol

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
    • Jordi Gilian Mol | Bruidsfotograaf in Alkmaar
Reactie #2 Gepost op: 13 november 2020, 12:34:36
Ik start week 5 in Amsterdam! Succes allen!


Luuks

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #3 Gepost op: 23 november 2020, 00:00:59
Hallo allemaal!

Iedereen succes in de vernieuwde/versnelde opleiding! Ook ik start week 5 in Amsterdam!   0098


blackhammer3195

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #4 Gepost op: 13 december 2020, 12:29:31
Hallo Mensen!

Ik start in week 5 aan de politieacademie in Apeldoorn voor de regio Midden-Nederland

Succes allemaal!!!


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #5 Gepost op: 15 december 2020, 07:57:56
Gefeliciteerd :)
Ik ben in week 44 begonnen in Leusden en het is een erg mooie locatie. Ik ben erg benieuwd wat ze van de nieuwe opleiding gemaakt hebben en hoe jullie het gaan ervaren. Drie maanden later gaan wij ook over  :D
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #6 Gepost op: 15 december 2020, 15:47:47
Gefeliciteerd toppers ! 098uo

Helaas is er toch nog veel onduidelijk over de nieuwe opleiding.

Ik had gelezen via de Nederlandse politiebonden dat de lichting van 2018 tot 2020 allemaal niveau 4, hoofdagent, schaal 7 afstuderen.
Dit zou voor de nieuwe opleiding blijkbaar niet zo zijn, want er word op verschillende websites beschreven over een niveau 4 opleiding, 3 strepen, schaal 6 en naar 2 jaar ervaring hoofdagent(schaal 7)

Terwijl in de mail ( over week 41 naar week 5 2021) die we allemaal hebben gekregen vermeld stond dat het om een verkorte opleiding ging van 3 naar 2 jaar als allround politiemedewerker?
Voor de mensen onder ons die allemaal week 41 zouden starten is dat een zure appel.

Dus misschien iemand die actief is in de opleiding hier meer info over kan geven. Alvast bedankt. Groetjes en succes allemaal ! 0098


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #7 Gepost op: 21 december 2020, 22:16:15
Iedereen die nu start zal de nieuwe opleiding (PO21) volgen en uitstromen als niveau 4 GGP. Of je dan ook daadwerkelijk de rang Hoofdagent krijgt hangt vd eenheid af maar ik gok van wel.
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


krzje

  • Aspirant ZWB 1721 - N4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #8 Gepost op: 22 december 2020, 11:16:02
Ik heb deze vraag toevallig vorige week aan kombijdepolitie gevraagd, aangezien ik in eerste instantie ook week41 zou starten, en gesolliciteerd heb voor de functie hoofdagent.

Vraag:
"Is de vernieuwde MBO4 opleiding nu een opleiding voor hoofdagent of voor agent?
De sollicitanten van eind 2019 die begin 2021 zullen beginnen hebben in eerste instantie gesolliciteerd voor hoofdagent maar klopt het dat dit is veranderd?"

Het antwoord wat ik terug kreeg was:
"Je wordt opgeleid tot allround politiemedewerker. Als je werk goed gaat, groei je na twee jaar door en krijg je de rang hoofdagent. ^MB"


Dus volgens mij wordt iedereen nu idd als rang 6, agent 3 strepen opgeleid, om vervolgens na 2jaar door te stromen naar rang hoofdagent..   :)


Robin2548

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Reactie #9 Gepost op: 22 december 2020, 18:35:25
@krzje Allround politiemedewerker is hoofdagent meen ik. Basis politiemedewerker is agent. Bij mij is ook wel het eea onduidelijk inderdaad, voornamelijk met de daadwerkelijke uitstroom. Dus word je nou hoofdagent of agent? En of je als agent na de opleiding scholing moet volgen om door te stromen naar hoofdagent.